شرایط نابسامان نیروی دریایی آلمان

© AFP 2023 / Felix Garzaشرایط نابسامان نیروی دریایی آلمان
شرایط نابسامان نیروی دریایی آلمان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نشریه آمریکایی The National Interest شرایط نیروی دریایی آلمان را مورد بررسی قرار داد.

تلوزیون آلمان، کریمه را جزئی از خاک روسیه نشان داد - اسپوتنیک ایران
تلوزیون آلمان، کریمه را جزئی از خاک روسیه نشان داد + عکس
به گزارش اسپوتنیک، نشریه امریکایی The National Interest در مقاله ای نوشت: وضعیت نیروی دریایی آلمان که یکی از ثروتمندترین کشورهای اروپا محسوب می شود، شرم آور است.
این نشریه می نویسد؛ کمبود منابع مالی و برنامه ریزی ضعیف موجب شده که نیروی دریایی آلمان در حال حاضر قادر به انجام وظایف اصلی خود نباشد.

به نقل از نویسنده این مقاله؛ این موضوع بسیار جدی تر از کمبود پول بوده و مشکلات درتمام بخش های نیروی دریایی آلمان، از زیردریایی ها گرفته تا هواپیماهای نیروی دریایی این کشور به چشم می خورد.
در این مقاله خاطر نشان شده که که نیروی دریایی آلمان هم اکنون شش زیردریایی U" 212" را در اختیار دارد که به گفته نشریه "نشنل انترست" تمامی آنها غیر فعال هستند؛ در حالیکه آلمان به صورت فعال زیردریایی های مشابه ای را در دنیا به فروش می رساند.

مطبوعات آلمان دلیل این امر را کمبود قطعات یدکی اعلام می کنند که این خود برای غنی ترین کشور اتحادیه اروپا تا حدودی عجیب به نظر می رسد.
همچنین مقاله نویس ها، وضعیت هواپیماهای نیروی دریایی آلمان را مورد انتقاد قرار می دهند.
این نشریه اضافه می کند؛ وضعیت نیروی زیردریایی آلمان تا اندازه‌ای بهتر است، اما حتی در اینجا نیروی دریایی آلمان با توجه به ویژگی های عملیاتی نا مناسب و خرابی های مکرر، مشکلات خاصی را تجربه می کند.
کارشناسان معتقدند، با توجه به استاندارد های امروزی ویژگی های کشتی های جنگی،آلمان از بسیاری کشور های اروپا عقب مانده است.
به نظر نویسندگان مقاله، نیروی دریایی آلمانی در بهار سال 1941 در وضعیت مشابه ای قرار داشت. هنگامی که کریگسمارینه هیتلر (نیروی دریایی آلمان از 1935 تا 1945) با اسلحه مدرن متحدین مواجه شد و نتوانست در برابر آنها مقاومت کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала