انگشت مجدد اتهام به سوی هکرهای ایرانی

© Fotolia / Apopsانگشت مجدد اتهام به سوی هکرهای ایرانی
انگشت مجدد اتهام به سوی هکرهای ایرانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک شرکت امنیت سایبری آمریکایی هکرهای ایرانی را در حملات جدید به دانشگاهها متهم نموده است.

به گزارش اسپوتنیک،کارشناسان شرکت آمریکایی Secureworks، که در زمینه امنیت سایبری کار می کنند، بر این باورند که هکرهای مرتبط با دولت ایران، مسئول حملات به موسسات آموزش عالی در 14 کشور جهان هستند.
کارشناسان Secureworks دریافتند که مهاجمان وبسایت هایی را مانند صفحات رسمی دانشگاه ها ایجاد کردند و اطلاعات شخصی که توسط کاربران در این سایت ها وارد می‌شده، به دست هکرها افتاده است. پس از وارد کردن کلیه اطلاعات، کاربران وارد سایت های واقعی موسسات آموزشی میشده‌اند. به گفته این شرکت، هکرها در 76 دانشگاه 14 کشور دنیا از جمله استرالیا، کانادا، چین، اسرائیل، سوئیس، ترکیه، انگلستان و ایالات متحده فعالیت داشته اند.

آمادگی آمریکا برای حمله سایبری به روسیه - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
آمریکا از حمله سایبری ایران به مراکز حساس در آمریکا و اروپا خبر داد

به گفته کارشناسان این شرکت،این واقعیت که منابع آنلاین دانشگاهی به عنوان اهداف انتخاب شده بودند، یادآور حملات سایبری پیش از این توسط گروه کوبالت دیکنز بود که با دولت ایران در ارتباط بوده است.
گفتنی است،پیش از این در ماه مارس دفتر دادستانی منطقه جنوب نیویورک، 9 دانشجوی ایرانی را که 320 دانشگاه در 22 کشور را هک کرده و خسارت 3.4 میلیارد دلاری وارد نموده بودند را از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران معرفی کرده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала