ستاره 40 میلیون دلاری هالیوود

© Flickr / Shinya Suzukiستاره 40 میلیون دلاری هالیوود
ستاره 40 میلیون دلاری هالیوود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسکارلت جوهانسن گران‌ترین بازیگر هالیوود و دنیا در سال منتهی به ژوئن ۲۰۱۹ لقب گرفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از گاردین، اسکارلت جوهانسن، بازيگر 33 ساله آمريكايي كه فيلم بسيار موفق «انتقام‌جويان: جنگ ابد» را روي پرده دارد، با 40.5 ميليون دلار در صدر فهرست گران‌ترين بازيگران زن دنيا ايستاد. اين در حالي است كه جوهانسن سال گذشته در فهرست 10 بازيگر پردرآمد نشريه فوربس حضور نداشت اما به لطف بازي در نقش بيوه سياه در «جنگ ابد» به صدر اين فهرست راه يافت. قسمت دوم اين فيلم بهار آينده اكران مي‌شود.
با در نظر گرفتن نوسان هاليوود، غيبت صدرنشين سال گذشته در فهرست امسال چندان عجيب نيست. اما استون 26 ميليون دلاري در كنار ستاره‌هايي چون چارليز ترون و اما واتسن سرشناس‌ترين غايبان 10 چهره گران دنياي سينما در اين دوره هستند. اين نكته را هم نبايد فراموش كرد كه سال گذشته مارك والبرگ با 68 ميليون دلار دستمزد صدرنشين جدول مردان بود؛ رقمي كه در مقايسه با 41 ميليون دلار جوهانسن تفاوت ميان زنان و مردان را نشان مي‌دهد.
جنيفر لارنس با 18 ميليون دلار، ريس ويترسپون با 16.5 ميليون دلار، ميلا كونيس با 16 ميليون دلار، جوليا رابرتس با 13 ميليون دلار، كيت بلانچت با 12.5 ميليون دلار، مليسا مكارتي با 12 ميليون دلار و گيل گدوت با 10 ميليون دلار ديگر بازيگران گران دنياي سينما در سال منتهي به تابستان 2018 هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала