اخطار واشنگتن به آنکارا

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر اخطار واشنگتن به آنکارا
اخطار واشنگتن به آنکارا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مایکل پنس، معاون ریاست جمهوری امریکا به ترکیه هشدار داد که کاسه صبر ترامپ را لبریز نکند و به آزاد کردن اندریو برانسون ، کشیش زندانی آمریکایی فرا خواند.

به گزارش اسپوتنیک، پنس در توئیتر خود نوشت:" کشیش اندریو برانسون آدم بیگناهی است که در ترکیه حبس شده است. من و رئیس جمهور تا زمان آزادی کشیش برانسون و بازگشت وی به آغوش خانواده ، دوستان و کلیسایش در آمریکا به پافشاری قاطع بر خواست خود ادامه خواهیم داد".
معاون ریاست جمهوری امریکا افزود:" ترکیه نباید کاسه صبر ترامپ را لبریز کند چون رئیس جمهور قصد دارد برای بازگشت آمریکایی هایی که بطور غیر عادلانه در دیگر کشورها حبس شده اند، مجاهدت ورزد".
هیزر نائورت، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بنوبه خود خاطرنشان کرد که فعلاً دیدار نمایندگان آمریکا و ترکیه برای بحث درباره آزادی کشیش زندانی و دیگر امریکاییان برنامه ریزی نشده است اما در این رابطه "تلاش های دیپلماتیک ادامه دارد".
گفتنی است روابط ترکیه و آمریکا به دلیل تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر افزایش حقوق گمرکی واردات فولاد و آلومینیوم از ترکیه که منجر به افت شدید لیر شد و همچنین دستگیری اندرو برانسون، کشیش آمریکایی توسط پلیس ترکیه رو به تیرگی گذاشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала