19:32 16 اکتبر 2018
لنز

لنز باعث کوری شد

American Association for the Advancement of Science
جهان
دریافت لینک کوتاه
0 10

گرما در ایرلند زنی را نابینا کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «دوبلین لایف»، سوزان دان یکی از ساکنان دوبلین، به دلیل داشتن لنز در چشم نابینا شد.

پرستار 30 ساله دوبلینی با احساس درد و سوزش شدید در چشم به بیمارستان رفت و 2 هفته در آنجا بستری شد.

معلوم شد میکروبی که زیر لنز رفته بود باعث التهاب قرنیه شده است. به گفته پزشکان گرما شرایط خوبی برای رشد میکروب ها فراهم کرد.

دان گفت:«خیلی ناراحت شدم وقتی بچه هایم بیدار شدند و دیدند که من به بیمارستان می روم. پزشکان هشدار دادند که در گرما میکروب ها بیشتر رشد می کنند و باید توجه زیادی به پاکیزگی لنزها بشود. می خواهم  توجه همه را به این موضوع جلب کنم  تا آنها دچار وضعیتی مثل من نشوند».

 

مقررات ارسال کامنتبحث و مناظره
کامنت از طریق فیسبوککامنت از طریق اسپوتنیک