وزیر کار ایران برکنار شد

© AP Photo / Vahid Salemiوزیر کار ایران برکنار شد
وزیر کار ایران برکنار شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برای سومین بار در کمتر از یک سال، آقای ربیعی وزیر کار ایران در مجلس استیضاح و در نهایت اخراج شد.

به گزاش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، این سومین بار در کمتر از یک سال است که آقای ربیعی وزیر کار ایران استیضاح شده است. به گفته یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس، استیضاح کنندگان انتقادات خود را نسبت به وضع کارگران و کار به ایشان اعلام نمودند.

 در نهایت نمایندگان مجلس ایران، با 129 رای مثبت، 111 رای منفی، 3 رای ممتنع از مجموع 243 رای ماخوذه با ابقای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سمت خود مخالفت کردند.

طبق گفته نمایندگان مجلس ایران، وزیر کار به مشکلات کارگران توجهی ندارد: "آقای ربیعی، اشک شما برای کارگران شوی تبلیغاتی است." برخی دیگر از نمایندگان استیضاح کننده وزیر کار را متهم کرد که به جای انجام وظایف وزارتخانه "به لابیگری" می پردازد و برای جلوگیری از استیضاح، در صدد "معامله" با نمایندگان برآمده است.

گفتنی است، پیش از این سخنگوی قوه قضائیه ایران در خصوص اخراج معاون ارزی بانک مرکزی ایران گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده اخلالگران در نظام پولی و ارزی کشور پرونده سه نفر از کسانی که تکمیل شده بود با صدور کیفر خواست به دادگاه ارسال شد و چند نفر از جمله معاون ارزی بانک مرکزی (شنیدم اخیرا کنار گذاشته شده بودند) تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت شدند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала