ساخت فیلم مستند ارتباط پنهان روسای جمهور روسیه و آمریکا

© AP Photo / Evan Vucciساخت فیلم مستند ارتباط پنهان روسای جمهور روسیه و آمریکا
ساخت فیلم مستند ارتباط پنهان روسای جمهور روسیه و آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بزدودی در ایالات متحده فیلم مستندی از ارتباط طولانی مدت روسای جمهور روسیه و آمریکا منتشر خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Variet؛ در تاریخ 31 آگوست ایالات متحده فیلم مستند "رویدادهای فعال" را منتشر خواهد کرد که گفته می شود در این فیلم از ارتباط طولانی مدت دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین روسای جمهور آمریکا و روسیه پرده برداشته خواهد شد.

خاطر نشان شده که در این فیلم مستند به حقایق دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 که به روسیه نسبت داده می شود نیز به تصویر کشیده می شود.
به نقل از "جک برایان" کارگردان این فیلم مستند، دونالد ترامپ طی سالیان زیادی بازیچه دستان پوتین بوده است. او بر این باور است که است که رئیس جمهور روسیه 30 سال است که با کمک حملات سایبری، تبلیغات و فساد، یک جنگ سیاسی نامحسوس را هدایت می کند.
در این فیلم مستند گوشه هایی از گفتگو با سناتور جان مک کین، هیلاری کلینتون، رقیب دونالد ترامپ در انتخاب ریاست جمهوری آمریکا، مایکل ماکفول، سفیر سابق آمریکا در روسیه و همچنین برخی دیگر از سیاستمداران و نمایندگان نیروهای خدمات ویژه آمریکا به نمایش گذاشته می شود.
برایان، کارگردان این فیلم مستند می گوید: هنگامی که ما شروع به ساخت این فیلم کردیم، گمان می کردیم که ما حقایق رسوا کننده ای درباره پوتین و ترامپ را پیدا می کنیم، اما ما بزرگترین تهدید را برای 100 سال دموکراسی آمریکا یافتیم.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала