اسرار و رموز مثلث برمودا

CC0 / Pixabay / اسرار و رموز مثلث برمودا
اسرار و رموز مثلث برمودا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اقیانوس شناس بریتانیا علت مفقود شدن کشتی ها در مثلث برمودا را توضیح داد.

به گزارش اسپوتنیک، اقیانوس شناس بریتانیا توضیح داد که از مفقود شدن کشتی ها در مثلث برمودا به خاطر موج های عظیمی است که بر اثر طوفان بوجود می آید.

علاوه بر این، علت دیگر، وجود دریانوردان بی تجربه ای بود که در این منطقه فعالیت می کردند و تجربه و آمادگی هدایت کشتی ها را در شرایط اضطراری نداشتند.

مثلث برمودا که به نام مثلث شیطان هم شناخته می‌شود، حدود منطقه‌ای در ناحیهٔ غربیاقیانوس اطلس شمالی است که گفته می‌شود بیش از 50 کشتی و 21هواپیما به طرز مرموزی در این منطقه ناپدید شده یا از بین رفته‌اند. این محدوده بطور دقیق دارای شکل مثلث نیست و فقط ظاهری شبیه به مثلث دارد. گزارش‌های بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد این منطقه بسیار خطرناک است. وینسنت گادیس در سال 1964 این مثلث را برای اولین بار توصیف کرد. سالهاست که راز مثلث برمودا به یکی از مسائل حل نشده در جهان تبدیل شده و دانشمندان زیادی سعی کرده اند تا این راز را کشف کنند.

فرضیه های مختلفی وجود دارد که علت این اتفاقات را توضیح می دهد، از جمله آن می توان به موجودات فضایی و ساکنین آتلانتیس اشاره کرد.

اما گروهی از محققان از دانشگاه ساوت همپتون انگلستان علت جدید و مقبولی را برای ناپدید شدن کشتی ها در مثلث برمودا پیدا کرده اند. به نظر آنها، موج های قاتل که در این مناطق به 30 متر می رسند عامل اصلی این اتفاقات است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала