صلح بانان سازمان ملل متهم به تجاوز به کودکان

© AP Photo / Eduardo Verdugoصلح بانان سازمان ملل متهم به تجاوز به کودکان
صلح بانان سازمان ملل متهم به تجاوز به کودکان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
براساس گزارش یک شبکه تلویزیونی انگلیس مشخص شد که صلح بانان سازمان ملل متحد، کودکان و زنانی را در سراسر جهان مورد تجاوز قرار داده اند.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی Channel 4 انگلیس تحقیقاتی انجام داد که براساس آن مشخص شد که صلح بانان سازمان ملل متحد، کودکان و زنانی را در سراسر جهان مورد تجاوز قرار داده اند.
خبرنگاران اشاره کردند که طی 20 سال گذشته بیش از 1700 پرسنل نظامی به آزار و اذیت و جنایات جنسی علیه ساکنان محلی متهم شده اند.
بر اساس اطلاعات این شبکه تلویزیونی، تنها 53 نفر از آنان به دادگاه معرفی شد اند.
خبرنگاران به گفتگو با برخی از قربانیان پرداختند، به عنوان مثال، "والری" که یک زن اهل کنگو است، گفت که وقتی که 14 سن داشته مورد تجاوز قرار گرفته است. "دیدی بورژ" فرانسوی به او پیشنهاد پول داد و به دلیل اینکه خانواده او به شدت با مشکلات روبرو بودن با این پیشنهاد موافقت کرد. در سال 2004، مشخص شد که او بیش از 20 کودک را مورد آزار و اذیت قرار داده است که در دو مورد اتهام وی اثبات و محکوم شده است.
بورژ گفت: بسیاری از دوستان او از مشکلات ساکنان محلی استفاده می کنند و در ازای غذا و یا مقدار ناچیزی پول به آنها تجاوز می کنند.
در سال 2015 یک حادثه بزرگ رخ داد که سربازان که در ازای غذا با ساکنین آفریقا، از جمله افراد زیر سن قانونی رابطه برقرار می کردند، دستگیر شدند. پس از این اتفاق، مسئول سازمان ملل در آفریقای مرکزی بازنشست شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала