تلاش جدید آمریکا، اسراییل و عربستان برای ضربه زدن به ایران

© Photo / FATFتلاش جدید آمریکا، اسراییل و عربستان برای ضربه زدن به ایران
تلاش جدید آمریکا، اسراییل و عربستان برای ضربه زدن به ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفیر ایران در بریتانیا از تلاش آمریکا، اسراییل، عربستان و آرژانتین برای بازگرداندن دوباره ایران به لیست سیاه FATF خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام جم آنلاین، سفیر ایران در انگلستان با بیان اینکه نگرانی که امروز وجود داشته این است که مبادا دچار خود تحریمی شویم،گفت: برجام با مشکلاتی مواجه شده و آمریکایی ها تحریم های دو جانبه خود را علیه ایران اعمال می کنند، بنابراین اگر ایران نتواند درباره FATF به یک جمع بندی مناسب دست یابد ممکن است به این موضوع منجر شود که با دست خودمان نظام بانکی و مالی را دچار تحریم های تحمیلی کنیم.
بعیدی نژاد یادآور شد: در جلسه آخری که در پاریس انجام شده آمریکا، اسراییل، عربستان و آرژانتین تلاش زیادی کردند که ایران را دوباره به لیست سیاه بازگردانند.
سفیر ایران در انگلستان با بیان اینکه خوشبختانه کشورهایی که ارتباطات خوبی با ایران دارند با تلاش های این 4 کشور مقابله کردند، تصریح کرد: در نهایت اجلاس تصمیم گرفت که زمان سه ماهه به ایران دهد تا ایران به جمع بندی نهایی برسد که امیدوارم با بحث های کارشناسی به یک تصمیم متعادل و مناسبی برسیم تا نظام مالی و بانکی کشور بتواند از امکاناتی که در سطح جهانی وجود دارد بهره مند شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала