حمایت همه جانبه اسد از حضور نظامی روسیه در سوریه

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر حمایت همه جانبه اسد از حضور نظامی روسیه در سوریه
حمایت همه جانبه اسد از حضور نظامی روسیه در سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حضور نظامی ارتش روسیه در سوریه ضروری است، تا قبل از اینکه موازنه سیاسی در جهان برقرار شود.

به گزارش اسپوتنیک، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در آخرین اظهار نظر خود در مصاحبه با رسانه های روسی در روز پنج شنبه گفت که حضور نیروهای روسیه در سوریه لازم است تا زمانی که تعادل سیاسی در جهان بازسازی شود.

اسد گفت: "روسیه یک کشور کوچک نیست، یک قدرت بزرگ است. بنابراین، او مسئولیتی در برابر جهان دارد. بخشی از این مسئولیت حضور سیاسی و نظامی در مناطق مختلف است و این یک امر ضروری است. شاید آنها (برخی مناطق) تمایل به حضور در یک دیدگاه نظامی نداشته باشند، اما واقعیت امروز در جهان این است که گاهی اوقات شما را مجبور به حرکت در مسیرهای مشخص می کند".

اسد در ادامه افزود: "پس حضور نیروهای مسلح روسیه برای تعادل در منطقه ما، حداقل در خاورمیانه ضروری است. تا زمانی که تعادل سیاسی در جهان ایجاد شود. و شاید این اتفاق نیفتد، ما این را نمی دانیم. بنابراین، حضور روسیه یک امر واجب است".

گفتنی است، پیش از این بشار اسد،رئیس جمهور سوریه در مصاحبه ای با برنامه نتایج هفته با ایرادا زینالوا در NTV گفت: اروپا و ایالات متحده در بازسازی سوریه شرکت نخواهند کرد.

نگرانی آمریکا به خاطر دیداری که اسد می خواهد انجام دهد - اسپوتنیک ایران
نگرانی آمریکا به خاطر دیداری که اسد می خواهد انجام دهد

رئیس جمهور سوریه همچنین اظهارات برخی از سیاستمداران درباره اینکه تا زمانی که دولت کنونی در قدرت است به دمشق کمک نخواهند کرد را بهترین اظهارات غرب در طول جنگ در سوریه نامید.

وی همچنین تاکید کرد که قصد ندارد اروپا و ایالات متحده را در پروژه های بازسازی دخیل کند. رئیس جمهور سوریه همچنین گفت:غرب از مفهوم صداقت دور است،آنها چیزی نمی دهند، بلکه تنها می گیرند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала