روش انهدام موشک هایپرسونیک "آوانگارد"

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر روش انهدام موشک هایپرسونیک "آوانگارد"
روش انهدام موشک هایپرسونیک آوانگارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فقط وسایل لیزری فضا پایه می توانند موشک هایپرسونیک "آوانگارد" را رهگیری کنند.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را ناخدا یکم کنستانتین سیوکوف، کارشناس نظامی روسیه اعلام کرده و خاطرنشان نمود سامانه های فعلی پدافند هوایی قادر هستند موشک های مافوق صوت فاقد امکان مانور دهی را رهگیری کنند که در مسیر های بالستیکی قابل پیش بینی پرواز می کنند و در برابر موشک های در حال مانوردهی ناتوان هستند.

 

کارشناس روس اضافه می کند فعلا چنین وسایل لیزری و دیگر انواع تسلیحات بر اساس اصول نویت فیزیکی وجود ندارد و در نتیجه سیستم دفاع ضد موشکی آمریکا حتی در آینده دور نخواهد توانست با آوانگارد مقابله کند.

تصاویر راه اندازی جدیدترین موشک آوانگارد + ویدئو - اسپوتنیک ایران
تصاویر راه اندازی جدیدترین موشک آوانگارد + ویدئو

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در پیام سالانه خود به پارلمان روسیه در اول مارس خبر از ایجاد سیستم موشکی "آوانگارد" روسیه با قابلیت پرواز در لایه های متراکم جو با سرعت بیش از 20 برابر سرعت صوت را داد.
ولادیمیر پوتین گفت روسیه موشک‌های بالستیک جدید و نیرومندی را ساخته که سیستم‌های دفاعی قادر به مقابله با آنها نیستند و استفاده از سامانه های دفاع ضدموشکی در برابر آنها بیهوده است.
آوانگارد، جدیدترین سلاح هایپرسونیک روسیه که می تواند به آسانی از سپر موشکی آمریکا عبور کند، تا سال 2020 فعال شده و به حالت آماده باش نظامی در خواهد آمد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала