تهدید سوریه: پاسخ سرنگونی جنگنده سوری را می دهیم

© REUTERS / Ronen Zvulunتهدید سوریه: پاسخ سرنگونی جنگنده سوریه را می دهیم
تهدید سوریه: پاسخ سرنگونی جنگنده سوریه را می دهیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سوریه، پاسخ اقدام رژیم اسرائیل در سرنگون کردن یک جنگنده سوری بر فراز خاک سوریه را می دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، یک منبع سوری اعلام نمود که پاسخ سرنگونی هواپیمای سوری طول نخواهد کشید. این پاسخ شامل چند گام است: تکمیل عملیات نظامی با قدرت بیشتر (در جنوب سوریه) و پاسخ مستقیم به نیروهای اسرائیلی در زمان مناسب است.

وی افزود: دشمن اسرائیلی در تلاش برای متوقف کردن عملیات نظامی علیه گروههای تروریستی مورد حمایت مستقیم خود در جنوب سوریه است.

وی به اسرائیل هشدار داد، زیرا این کشور "ممکن است آتشی را شعله ور کند که قادر نخواهد بود آن را متوقف کند. نیروهای اسرائیلی هواپیمای سوری را با آگاهی از اینکه یک هواپیمای سوری است و در داخل حریم هوایی سوریه قرار دارد، هدف قرار دادند.

خلبان جنگنده سوریه کشته شده است - اسپوتنیک ایران
خلبان جنگنده سوریه کشته شده است

روز گذشته، به نقل از دفتر مطبوعاتی ارتش اسرائیل ، نظامیان این کشور دو موشک زمین به هوا را به سمت هواپیمای " سوخوی" وارد شده از سوریه به فضای هوایی اسرائیل شلیک کردند. 
در این خبر آمده است: " دو موشک زمین به هوا از مجموعه ی سیستم ضد موشکی پاتریوت به سمت هواپیما یی که به 2 کیلومتری فضای هوایی اسرائیل وارد شده بود، شلیک گردید." 
نظامیان می گویند: " ارتش دفاعی اسرائیل ، نزدیک شدن هواپیمایی که به دو کیلومتری فضای هوایی اسرائیل وارد شده بود پی گیری نمود. سپس با موشک های پاتریوت به سمت آنها شلیک کرد. " 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала