حمله اسرائیل به مراکز نظامی ایران در عراق

© REUTERS / Jonathan Ernstحمله اسرائیل مراکز نظامی ایران در عراق
حمله اسرائیل مراکز نظامی ایران در عراق - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک رسانه عرب‌ زبان در کشور کویت مدعی شد که اسرائیل با ادعای اینکه مراکز نظامی ایران در عراق به سوریه سلاح و مهمات منتقل می‌کنند قصد دارد این اهداف را بمباران کند.

نقشه جدید اسرائیل برای سوریه - اسپوتنیک ایران
نقشه جدید اسرائیل برای سوریه
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر؛ یک رسانه عرب زبان مدعی شد که اسرائیل فهرستی از اهداف را در داخل اراضی عراق به منظور هدف قرار دادن آن آماده کرده است با این ادعا که این مراکز نظامی ایرانی هستند که برای انتقال سلاح و مهمات و نیرو به سوریه مورد استفاده قرار می گیرد.

روزنامه الجریده کویت به نقل از منابعی که آگاه خواند، ادعا کرد که این منابع تصاویر ماهواره ای از اهدافی که اسرائیل به دنبال بمباران آنهاست در اختیار این رسانه قرار داده اند که از جمله این اهداف می توان به گذرگاههای مرزی با ایران مثل مهران، باشماق و شلمچه اشاره کرد.

این رسانه کویتی مدعی شد: این منابع تصاویر هوایی اختصاصی درخصوص این اهداف را به الجریده داده اند که دو ماه پیش گرفته شده است. این اهداف از گذرگاه های مرزی با ایران نظیر مهران و باشماق تا معبر مرزی شلمچه با بصره و نزدیک کویت را در بر می گیرد.

روزنامه الجریده نوشت: اجرای این تهدید اسرائیل می تواند تغییری در قواعد بازی باشد و چه بسا تلاشی از سوی تل آویو برای توسعه نقشه مقابله با ایران بعد از موفقیت دولت سوریه در کنترل استان مرزی القنیطره با بخش اشغالی جولان.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала