تجارت ترکیه و ایران به واسطه طلا

© AP Photo / Michael Probstتجارت ترکیه و ایران به واسطه طلا
تجارت ترکیه و ایران به واسطه طلا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون خزانه‌داری آمریکا،از تجارت ترکیه و ایران به واسطه طلا ابراز نگرانی کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آسوشیتدپرس،مارشال بیلینگسلی،دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور مربوط به تامین مالی تروریسم که همراه با هیأتی برای صحبت درباره تحریم‌های ایران به آنکارا سفر کرده بود،رایزنی‌ها با مقام‌های ترکیه‌ای را مثبت توصیف کرد و مدعی شد میان دو طرف هیچ خصومتی وجود نداشته است.

 بیلینگسلی با نمایندگان برخی از شرکت‌های ترکیه‌ای هم دیدار کرد. وی پیش از این اصلی‌ترین دلیل حضور خود در ترکیه را بحث پیرامون ایران به عنوان خطرناک‌ترین کشور حامی تروریسم عنوان کرده بود.

وی همچنین مدعی شد: تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا خیلی شدید و جامع خواهد بود چرا که رفتار ایران به‌حدی نگران‌کننده است که خطر بحران‌آفرینی در خاورمیانه را افزایش داده است.بنابراین فکر می‌کنیم اعمال فشار اقتصادی بهترین راه برای مقابله با مشکل و پرهیز از هرگونه خطای محاسباتی است. باید انتظار آن را داشته باشید که آمریکا بسیار فعالانه‌تر از گذشته (با ایران) برخورد کند.

بیلینگسلی همچنین هشدار داد: قطعاً آمریکا درباره تلاش برای تجارت با ایران به‌ واسطه طلا بسیار نگران خواهد شد. ما خرید مقادیر زیاد طلا از سوی ترکیه را رصد می‌کنیم.


نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала