عربستان با بن سلمان روی ثبات را نخواهد دید

© REUTERS / Stringerعربستان با بن سلمان روی ثبات را نخواهد دید
عربستان با بن سلمان روی ثبات را نخواهد دید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مخالف حکوت عربستان سعودی:عربستان در سایه زمامداری محمد بن سلمان ولیعهد سعودی روی ثبات و آرامش به خود نخواهد دید.

هشدار ایران به عربستان سعودی - اسپوتنیک ایران
هشدار ایران به عربستان سعودی
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، مضاوی الرشید از بارزترین مخالفان حکومت سعودی در گفت وگو با مجله انگلیسی "میدل ایست آی" در اشاره به بازداشت‌های گسترده علما، فعالان حقوقی و مدنی و بازرگانان در عربستان تصریح کرد: حکومت سرکوبگرانه محمد بن سلمان نه تنها باعث ثبات عربستان نخواهد شد بلکه باعث خواهد شد تا مخالفان سلاح بدست بگیرند.

وی تصریح کرد: بن سلمان موفق شده است که بخش عمومی عربستان را ساکت کرده و جلوی صدای مخالفان را بگیرد اما این اقدامات سرکوبگرانه باعث تقویت موضع بن سلمان نخواهد شد بلکه برخلاف آن، باعث خواهد شد که وی روی زمینی سست و لرزان بایستند و نتواند ائتلافی برای حکومت خود از طریق موافقت به جای سرکوب و تروریسم تشکیل دهد.

الرشید افزود: بن سلمان معتقد نیست دیدگاههای دیگری به غیر از دیدگاههایی که شرکت های مشاوره برای او تهیه می کنند؛ وجود دارد. بن سلمان به محض اینکه این دیدگاهها را در دستور کار خود قرار می دهد، آنها مقدس می شوند و انتقاد از آن به خیانت علیه پادشاه آینده (بن سلمان) تبدیل می شود.

وی با اشاره به این "بن سلمان برای زندانی کردن ارکان قدیمی دینی در عربستان هزینه گزافی متحمل خواهد شد"، تصریح کرد: ساکن کردن مخالفان در کوتاه مدت ، یک راهبرد انتحاری در بلندمدت خواهد بود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала