پوتین رهبری برای آینده

© Sputnik / Waleri Melnikow /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین رهبری برای آینده
پوتین رهبری برای آینده - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر اساس نتایج تحقیقات،ایتالیایی ها ولادیمیر پوتین را رهبری برای آینده می دانند.

به گزارش اسپوتنیک بر طبق داده های تحقیقاتی که توسط موسسه ایتالیایی Demos-Coop،درروزنامه La Repubblica منتشر شده است،مردم ایتالیا،ولادیمیر پوتین،رئیس جمهور روسیه را رهبری برای آینده می دانند.

علاوه بر بخش اصلی، این مطالعه همچنین شامل بخش چشم انداز آینده بود که دیدگاه شرکت کنندگان را در مورد چشم انداز سیاست های بین المللی نشان می دهد.

بر اساس این تحقیقات، اکثر ایتالیایی ها نزدیک ترین مردم به خود را اسپانیایی ها می دانند و روس ها در رتبه دوم قرار دارند.اکثر شرکت کنندگان در این تحقیق،روابط ایتالیا با فرانسه را حاد به شمار می آورند،به صورت دقیق تر به علت موضع گیری فرانسه در قبال مهاجرین این نگاه در بین ایتالیایی ها به وجود آمده است.

همچنین در این تحقیق بیشتر مردم ایتالیا،آنگلا مرکل را به عنوان یک رهبر قابل احترام برشمردند و همزمان تعداد زیادی از شرکت کنندگان،ولادیمیر پوتین را رهبری برای آینده دانستند.گفتنی است رئیس جمهور ایالات متحده در بین ایتالیایی ها از محبوبیت برخوردار نیست.

این مطالعه همچنین نشان داد که اکثریت ایتالیایی ها معتقدند واقعیت فعلی جهان برپایه رویارویی سه جانبه اتحادیه اروپا، ایالات متحده و روسیه استوار است.در عین حال نتایج بر این مسئله که رهبران روسیه و ایالات متحده در حال حاضر نقش مهمی در اروپا دارند، در حالی که سیاستمداران اروپایی نقش یک ناظر خارجی بازی می کنند،تاکید می کند.


نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала