پیشنهاد تشویق کره شمالی

© REUTERS / KCNA/Reuters پیشنهاد تشویق کره شمالی
پیشنهاد تشویق کره شمالی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روسیه ارائه پیشنهاد تشویقی برای کره شمالی را بررسی می کند.

به گزارش اسپوتنیک،به گفته الکساندر ماتسگورا، سفیر روسیه در کره شمالی،روسیه معتقد است امکان کاهش تحریم ها علیه کره شمالی به عنوان پاداشی برای رفتارمناسب پیونگ یانگ وجود دارد.

وی همچنین ادامه می دهد: ارائه چنین پیشنهادی برای بحث در شورای امنیت سازمان ملل متحد منطقی خواهد بود.وی می افزاید:تغییرات مثبت در شبه جزیره کره ای وجود دارد و در قطعنامه های تحریم، گفته شده است که این امکان برای کاهش تحریم ها وجود دارد.

در سال 2017، شورای امنیت سازمان ملل تحریم ها علیه پیونگ یانگ را سخت تر کرد. در ماه سپتامبر محدودیت هایی برای عرضه محصولات نفتی و عرضه نفت خام کره شمالی اعمال شد. همچنین، کره شمالی در خرید مایعات گازی و فروش محصولات نساجی تحریم شد.با این حال، این کشور در ماه مارس به دلیل نقض تحریم ها محکوم شد. به طور خاص، ادعا شد که برای دور زدن محدودیت های بین المللی، کره شمالی نفت را از یک تانکر به تانکر دیگر پمپ می کند، اطلاعات جغرافیایی کشتی ها را تغییر می دهد و شناسه های کشتی را در وسط مسیر تغییر می دهد.

گفتنی است در ماه آگوست، پیونگ یانگ در صادرات زغال سنگ، آهن، سرب و غذاهای دریایی تحریم شد. حساب های بانک تجارت خارجی کره شمالی بسته شده و کشتی های دریایی کره شمالی که قطعنامه های سازمان ملل متحد را نقض کرده بودند از ورود به بنادر تمامی دولت ها منع شدند.


نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала