روسیه میزبانی جام جهانی را به قطر تحویل داد + عکس

© Sputnik / Sergei Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه میزبانی جام جهانی را به قطر تحویل داد + عکس
روسیه میزبانی جام جهانی را به قطر تحویل داد + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طی مراسمی نمادین که در کاخ کرملین برگزار شد،روسیه میزبانی جام جهانی 2022 را به قطر تحویل داد.

به گزارش اسپوتنیک در یک مراسم نمادین که شیخ تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی،امیر قطر و جیانی اینفانتینو،رئیس فیفا نیز حضور داشتند،ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه،توپ جام جهانی را به رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال داد تا او نیز با سپردن این توپ به امیر قطر، میزبانی جام جهانی آینده را به این کشور تحویل داده باشد.

رییس جمهور روسیه پیش از این حرکت نمادین گفت که جام جهانی 2018 در روسیه به پایان می رسد و ما افتخار می کنیم که توانستیم با اقدامات خود، رضایت خاطر طرفداران فوتبال را کسب کنیم. 

وی افزود: اطمینان دارم قطر می تواند جام جهانی 2022 را در سطح بالایی برگزار کند، بدیهی است که برای ارائه تجربیات خود در برگزاری جام جهانی به این کشور آماده هستیم، با دوستان قطری در برگزاری جام جهانی همکاری می کنیم و اطمینان دارم فوتبال بتواند ما را بیش از پیش به هم نزدیک کند.

اینفانتینو نیز در این مراسم گفت: بسیار مهم است که امروز در کاخ کرملین گرد آمدیم تا جام جهانی فوتبال را به قطر واگذار کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه فوتبال با احساسات، محبت، دوستی و اتحاد همراه است، ادامه داد: اطمینان دارم هر چه که در روسیه برای برگزاری جام جهانی دیدیم چهار سال دیگر در قطر ببینیم.

وی در ادامه افزود: ما همه به روسیه علاقه مند شدیم و امیدوارم از قطر هم خوشمان بیاید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала