پاروبشیک روسیه قاتل موشک کروز تاماهاک

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر پاروبشیک روسیه قاتل موشک کروز تاماهاک
پاروبشیک روسیه قاتل موشک کروز تاماهاک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پاروبشیک قادر به از کار انداختن موشک های کروز آمریکایی است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از TASS،ویکتور موراخوسکی،سردبیر مجله Arsenal of the Fatherland گفت: هواپیمای پاروبشیک که همان Il-22PP مدرنیزه شده به وسیله سیستم جنگ الکترونیک است،قادر به سرکوب داده های ماهواره ای دشمن در زمینه تعیین موقعیت در ارتفاع جسم پروازی است.

این موضوع زمانی اهمیت می یابد که دریابیم موشک های کروز دوربرد مانند Tomahawk و اهدافی مانند JASSM، JASSM-ER و غیره همه از داده های ماهواره ای برای پرواز و تخریب هدف خود استفاده می کنند.

موراخوسکی همچنین در ادامه می افزاید: اطلاعات ماهواره ای در هوانوردی استراتژیک و هوانوردی عملیات- تاکتیکی مورد استفاده قرار می گیرد.این قضیه همچنین شامل موشک های دریایی از جمله موشک های ضد کشتی دور برد نیز می شود.

این متخصص می افزاید:سیگنال های نظامی سیستم های ناوبری ماهواره با دقت بالا می تواند اطلاعات طول و عرض جغرافیایی هدف را انتقال دهند، اما ارتفاع هدف از سطح دریا را نمی توانند. برای بهبود دقت داده ها و همچنین ارتفاع هدف از سطح دریا از ایستگاه های زمینی بهره گرفته می شود.

هواپیما با سیستم جنگ الکترونیک می تواند به طور موثر داده های این ایستگاه ها را تحت فشار قرار دهد که به طور قابل توجهی دقت تعیین موقعیت ارتفاع جسم را کاهش می دهد.

به گفته منابع در صنایع دفاع روسیه،این کشور در پی به کار گیری پاروبشیک در نیروی هوایی خود در جولای 2018 است.


نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала