حراج چیزبرگر شش ساله مک دونالد

© AFP 2023 / Paul J. Richardsحراج چیزبرگر شش ساله مک دونالد
حراج چیزبرگر شش ساله مک دونالد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حراج اینترنتی eBay شهروند کانادایی را از فروش چیزبرگر و سیب زمینی سرخ شده ای که شش سال پیش از مک دونالد خریده بود ممنوع کرد.

به گزارش اسپوتنیک فاکس نیوز در اینباره گزارش داد.
در ماه ژوئن ۲۰۱۲ دیو الکساندر از آنتاریوی کانادا تصمیم گرفت مشخص کند که آیا واقعا غذای مک دونالد هیچ وقت خراب نمی شود. او مطمئن بود که این فقط تبلیغ است. او توضیح داد: « ما در مزرعه زندگی می کنیم و هر چیزی که در مزرعه مان رشد می کند، مرتبا خراب می شود.» این شهروند کانادا دخترش را برای خرید چیزبرگر و سیب زمینی فرستاد و وقتی برگشت آنها را داخل کمد اتاقش مخفی کرد. ناهار مک دونالد شش سال آنجا ماند.
الکساندر تعجب زده متوجه شد که غذا شکل خود را حفظ کرده است. سیب زمینی ها عالی به نظر می رسیدند. کتلت گوشت کمی خراب شده بود. نان سفت شده بود اما ظاهرش مثل روز اول بود.
این کانادایی تصمیم گرفت ناهار مک دونالد را در اینترنت به فروش بگذارد. او آنرا ۲۹ دلار قیمت گذاری کرد و قول داد که به صورت مجانی به هر گوشه ی دنیا بفرستد. در جریان حراج قیمت آن تا ۱۵۰ دلار رسید. برخی این سوال را مطرح کردند که آیا می شود این ناهار را خورد یا خیر. او پاسخ داد که اکیدا این کار را پیشنهاد نمی کند. این غذا کاملا سالم به نظر می رسد اما شش سال در کمدم بوده و بهتر است که کسی آنرا نخورد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала