رئیس فیفا: همه ما عاشق روسیه شدیم

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر رئیس فیفا: همه ما عاشق روسیه شدیم
رئیس فیفا: همه ما عاشق روسیه شدیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال اظهار داشت مسابقات فعلی جام جهانی فوتبال باعث شد همه شرکت کنندگان و مهمانان آن عاشق روسیه شوند.

به گزارش اسپوتنیک، اینفانتیو در دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و چهره های افسانه ای فوتبال جهان در مجموعه کرملین افزود این با وجود همه کلیشه های موجود رخ می دهد: وقتی آدم با مردم و فوتبال دوستان روسی روبرو می شود و زیبایی توصیف ناپذیر مسکو و جشن فوتبال را می بیند، نمی تواند عاشق روسیه نشود.
پوتین بنوبه خود خاطرنشان ساخت دهها هزار نفر از فوتبال دوستانی که به روسیه سفر کرده اند، در ایجاد محیط جشن کمک می کنند و ابراز اطمینان کرد که اکثریت مطلق انها خاطرات خوبی را به همراه برده و در آینده نیز بارها دوباره به روسیه سفر خواهند نمود.

مسابقات جام جهانی فوتبال با شرکت 32 تیم ملی از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ در حال برگزاری است.
امروز مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات با شرکت هشت تیم اروگوئه، فرانسه، برزیل، بلژیک، روسیه، کرواسی، سوئد و انگلیس آغاز می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала