تمامی شایعات درباره کی روش

© AP Photo / Victor R. Caivanoتمامی شایعات درباره کی روش
تمامی شایعات درباره کی روش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارلوس کی‌روش دوست دارد در تیم‌ملی ایران بماند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام جم، سرمربی تیم فوتبال ایران اقای کی‌روش در ایران راحت است و بازیکنانی دارد که حاضرند در زمین مسابقه برایش جان دهند. کی‌روش در تیم‌های بزرگی کار کرده و هیچگاه بازیکنانی این چنینی در اختیار نداشته است. در تیم ملی پرتغال او با بعضی بازیکنان از جمله رونالدو مشکل داشت.

در رئال مادرید هم همین مسئله پیش آمد ولی در تیم‌ملی ایران کی‌روش بازیکنانی دارد که حاضرند برایش در زمین مسابقه جان دهند. از سویی او کار سختی در تیم‌ملی ندارد و یکجورهایی رئیس خودش است.

اما کارلوس اما در ادامه اعلام کرد پیشنهاد شش ماهه به او توهین بوده است. یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال در این باره توضیح می‌دهد: «توافق ما قبل از جام جهانی با کی‌روش صورت گرفت و قرار شد او در تیم‌ملی بماند. الان هم می‌گوییم. او بعد از جام ملت ها هم در تیم‌ملی می‌ماند و به کارش ادامه می‌دهد. کی‌روش بهترین گزینه برای ماست و نباید او را از دست بدهیم.»

این مسئول فدراسیون فوتبال ایران در ادامه گفت: « با کی روش ایران قدرتمند شده است. از سویی او درآمد زیادی برای فوتبال ایران داشته است. با صعود تیم ملی به روسیه، درآمد فدراسیون چیزی بالای 11 میلیون دلار است که بیشتر از درآمد هفت سال گذشته کی روش از فدراسیون فوتبال ایران است. در کنار این تیم‌ملی ما هم قدرتمندتر از قبل شده و در جام‌جهانی طوری بازی می‌کند که همه از آن تعریف و تمجید می‌کنند".     

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала