محدودیت های جدید برای زنان در کره شمالی

© AFP 2023 / Ed Jonesمحدودیت های جدید برای زنان در کره شمالی
محدودیت های جدید برای زنان در کره شمالی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در کره شمالی برای زنان این کشور قوانین جدیدی برای رفتار و شکل ظاهری آنها وضع شد.

به گزارش اسپوتنیک، یک منبع استان "ریانگ‌گانگ" در کره شمالی گزارش داد که مقامات این کشور پیش از نشست کیم جونگ اون و دونالد ترامپ رئيس جمهور آمریکا، ایدئولوژی سوسیالیستی در ظاهر و رفتار زنان این کشور را به بحث گذاشته اند. منبع این خبر گفت: پیام اصلی این بود که" کمربند سوسیالیستی "را تشدید کنیم و به ایدئولوژی امپریالیسم مقاومت کنیم.
فهرست موارد ضد سوسیالیستی، دامن کوتاه، جوراب های زنانه گلدار و تمامی لباس هایی که حاوی نوشته هایی به زبان انگلیسی یاشند را شامل می شود. همچنین به نیروهای پلیس اجازه داده شده که در صورت رویت مواردی اینچنینی با نقض کنندگان آن برخورد شود و می توانند آنها را جریمه کنند.

کیم جونگ اون تصمیم دارد با اثرات منفی کای پاپ که یک نوع سبک موسیقی در کره جنوبی بشمار میرود، مبارزه کند. همچنین رقص " کای پاپ" به عنوان یک "رقص اروتیک" شناخته شده است. علاوه بر این تماشای فیلم، سریال های تلویزیونی، و موسیقی کره جنوبی نیز ممنوع گردید.

از اوایل سال 2018، رابطه سئول و پیونگ یانگ بهبود یافت و دردر ماه فوریه سال جاری نمایندگان کره شمالی در بازی های المپیک کره جنوبی شرکت کردند. در ماه مارس نیز، یک هیئت از کره جنوبی به پیونگ یانگ سفر کردند و مسائل مربوط به بهبود روابط، تضمین صلح و ثبات در شبه جزیره کره را مورد بحث قرار دادند. متعاقبا در تاریخ 27 آپریل 2018 نشست رهبر کره شمالی و "مون جائه" رئیس جمهور کره جنوبی در یک منطقه غیرنظامی بین دو کره برگزار شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала