تصمیم دولت ایران برای عرضه نفت در بورس داخلی

© Fotolia / Ded Pixtoتصمیم دولت ایران برای عرضه نفت در بورس داخلی ایران
تصمیم دولت ایران برای عرضه نفت در بورس داخلی ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون اول رییس جمهوری ایران گفت که هدف آمریکا اول نفت است و می خواهد کاری کند که نفت ایران فروش نرود ولی این غیرممکن است.

به گزارش اسپوتنیک، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری ایران گفت: هدف آمریکا اول نفت است ، می خواهند نفت ایران فروش نرود که این غیرممکن است و برای جنگ روانی این اقدامات صورت می گیرد. به همین دلیل آنها به سمت سعودی ها رفتند تا اگر نفت ایران کم شد اتفاقی در بازار نفت آنها نیفتد.

او در ادامه افزود: هرکشوری در این مبارزه به جای ایران بخواهد بازار نفت را بگیرد، خیانت به ملت ایران و فضای بین المللی کرده و روزی تقاص این خیانت را خواهد داد. ما کشورهایی "دوست" داریم که نفت خود را می فروشیم و مذاکراتی را با آنها شروع کردیم.
جهانگیری اظهار داشت: نفت خام ایران در بورس داخلی عرضه خواهد شد و بخش خصوصی می تواندبه طور شفاف نفت را بخرد و صادر کند. تلاش ما این خواهد بود که برای کاهش فروش نفت حتما کاری کنیم که شعار آمریکا را به شکست بکشانیم و در دولت در این زمینه برنامه ریزی شده است. نخستین هدف آمریکا، ممانعت از فروش نفت ایران است که به این شیوه، بخش خصوصی می تواند نفت را از بورس به طور شفاف خریداری و صادر کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала