جزئیات پروژه زیردریایی جاسوسی آمریکا + عکس

CC0 / / جزئیات پروژه زیردریایی جاسوسی آمریکا + عکس
جزئیات پروژه زیردریایی جاسوسی آمریکا + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جزئیات پروژه زیردریایی ساب آمریکا منتشر شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Popular Mechanics، در ایالات متحده، پروژه زیردریایی ساب 2000 منتشر شده است، که به ما اجازه می دهد جهت گیری مسیر توسعه نیروی دریایی ایالات متحده را کشف کنیم.

همانطور که روزنامه می نویسد، برای اولین بار اطلاعات این پروژه در مقاله آدمیرال مالکوم فاژ منتشر شد، اما برای مخاطبان جزئیات این پروژه تنها در حال حاضر در دسترس است.

همچنین در ادامه اشاره می شود که این زیردریایی،پروژه پیشین radical gap را با تفاوت در ابعاد و ساختار یادآوری می کند.ساب 2000،یک زیر دریایی دو پوسته،دارای ابعاد کوچک و یک طراحی صاف است.

به گفته کارشناسان، در ابتدا این زیردریایی به عنوان یک زیردریایی شوک طراحی شده بود، اما پس از آن  به خاطر ویژگی های آن که اجازه می دهد تا در دید دشمن قرارنگیرد، تصمیم به استفاده از آن برای اهداف شناسایی گرفته شد.علاوه بر این، می تواند انتقال دهنده های الکترومغناطیسی را متوقف کند و گیرنده های اکسترنال را جایگزین کند.

علاوه بر این ساب 2000 به دو زیر دریایی بدون سرنشین نیز مجهز شده است.این ممکن است نشان دهد که این زیردریایی به عنوان جایگزینی برای زیر دریایی های نسل دوم USS Parche در نظر گرفته شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала