برکناری سرمربی تیم ملی آرژانتین به سود چه کسی خواهد بود؟

© AFP 2023 / Alejandro Pagniبرکناری سرمربی تیم ملی آرژانتین به سود چه کسی خواهد بود؟
برکناری سرمربی تیم ملی آرژانتین به سود چه کسی خواهد بود؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خورخه سامپائولی، سرمربی تیم ملی آرژانتین در صورت برکناری از این سمت، طبق شرایط قرارداد خود با فدراسیون فوتبال این کشور 20 میلیون دلارغرامت دریافت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه TyC Sport، مدت قرارداد ژانتین با خورخه سامپائولی تا سال 2022 است اما این قرارداد را می توان همچنین پس از برگزاری جام آمریکا در سال 2019 نیز لغو کرد. در صورت برکناری قبل از این موعدها باید 20 میلیون دلار غرامت به وی پرداخت شود.
پیشتر گزارش داده بودند که بازیکنان تیم ملی آرژانتین مایل هستند شخص دیگری مربی آنها در بازی سوم این تیم با تیم ملی نیجریه باشد که ساعت 22 و 30 دقیقه روز سه شنبه 26 ژوئن در شهر سن پترزبورگ برگزار خواهد شد. آنها می خواهند دستیار خورخه سامپائولی جانشین وی شود.
کرواسى دیشب تیم آرژانتین را با نتیجه سه بر هیچ درهم کوبید و توانست به مرحله پلی-آف راه یابد.
بازی تیم کرواسى و آرژانتین در نیژنی نوگورود انجام شد. آنته ربیچ در دقیقه 53 گل زد، لوکا مودریچ در دقیقه 80 و ایوان راکیتیچ در دقیقه 90 توپ را وارد دروازه حریف کرد.
تیم کرواسى در دو بازی 6 امتیاز بدست آورده و براحتی وارد یک هشتم فینال شده است.
تیم آرژانتین در بازی اول خود با ایسلند به نتیجه مساوی رسیده و فقط یک امتیاز دارد.
سابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی ویکاترینبورگ برگزار می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала