شوارتزنگر در میان خودروهای روسی

© Sputnik / Nikolay Hiznyakشوارتزنگر در میان خودروهای روسی
شوارتزنگر در میان خودروهای روسی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسپوتنیک - هولدینگ فروش خودروهای چین بنام "بیت آوتو" این موضوع را مطرح کرد و توضیح آن بسیار ساده است. این ماشین، ساخت واحد اتومبیل سازی اولیانوفسک واقع در کرانه رود ولگا در مرکز روسیه است.

این یک خودرو جدید روسی است. این نوع ماشین ها شبیه خودرو شما نیستند. در حالی که شما ماشین خود را دوباره و دوباره شستشو می دهید، آنها در همه جا به گل می روند. شما ماشین مورد علاقه خود را دوست عزیز می خوانید و آنها به ماشین خود برادر می گویند.

منظور خودرو بیابانگرد است. زندگی رانندگان این خودروها متشکل از سفرها از بیابان و بی راهی و تعمیر ماشین است. بسیاری از مردم فکر می کنند که بیابانگردها عالی هستند، اما در واقع همه چیز به این سادگی نیست. اول، این ماشین تمام وقت شما را می گیرد. ثانیا، تعمیر آن نیاز به صرف مقدار زیاد وقت دارد. قیمت آن حدود 10 هزار دلار است ولی برای تعمیر آن ضروری است که مقدار قابل توجهی پول خرج کنید.

این ماشین، مارکش UAZ Hunter می باشد. نسخه اولیه "هانتر"، ماشین فرماندهی UAZ-469 بود که به نوبه خود جایگزین GAZ-67 شد و به طور گسترده ای در ارتش شوروی مورد استفاده قرار گرفت. پس از گذراندن آزمایشات جنگ جهانی دوم و گذراندن نیمی از جهان، UAZ-469 مدرن شد و به "هانتر" تبدیل گردید که توانست از هرگونه موانع زمین عبور کند.

در زمان شوروی، کارخانه خودروسازی اولیانوفسک شرکت نظامی مهمی بود. به برکت فن آوری های پیشرفته صنعت سنگین، این واحد شروع به تولید تعداد زیادی از تجهیزات نظامی در طول جنگ جهانی دوم کرد. UAZ-469 ماشین فرماندهی در سراسر اروپا مشهور شده و"تجسمگر قدرت شوروی" نامیده شد. پس از جنگ، بسیاری از ماشین های تولید شده در این کارخانه برای استفاده غیرنظامی به کار گرفته و بسیاری از آنها به حکومت ها و شرکت های اروپای شرقی عرضه شدند. با توجه به اطمینانبخشی بالا، قابلیت عبور، ایمنی و ظرفیت بالای بارگیری، UAZ-469 به عنوان وسیله نقلیه ویژه حکومت ها مورد استفاده قرار گرفت.

UAZ "Hunter" را می توان به عنوان وسیله نقلیه جادار بیابانگرد نام برد: بدنه محکم و سبک وزن، این مدل را بعنوان "Schwarzenegger در میان اتومبیل ها" متمایز می کند. نمای این خودرو بی عیب و نقص است. بعلاوه این مدل قابلیت عبور بسیار بالا و رادیاتوری با ورقه‌ای به شکل تور فلزی ریز و یک سپر قوی و گلگیرهای جلو را دارا می باشد. ابعاد ماشین: طول 4.1 متر، عرض 1.73 متر، ارتفاع 2 متر و 25 سانتیمتر است. اندازه لاستیک "هانتر" —225/75 R16، و ایده آل برای سفر در جاده ها از هر کیفیت است.

این خودرو مجهز به موتور بنزینی 2.7 لیتر است که حداکثر توان آن 128 لیتر / ثانیه با 4600 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 209.7 نیوتن برمتر می باشد. شما می توانید 90 درصد سرعت چرخش را با گشتاور 2 هزار تا 4 500 تنظیم کنید. قدرت بالای موتور تضمین شده است.

هانتر به all-wheel drive (چهار چرخ) و سیستم ترمز دو پیستونی مجهز شده است. سیستم ترمز دو پیستون ترمز قابل اطمینان را تامین می کند، به شما این امکان را می دهد که در مورد کیفیت پوشش نگران نباشید. جعبه پنج سرعته در ماشین نصب شده است به خوبی برای موتور مناسب است، یک فنر جلو و سه فنر صاف به تعلیق وصل شده است. این ماشین بسیار ساده و راحت است.

Уникальный российский вездеход «Бурлак» проверили на прочность - اسپوتنیک ایران
آزمایش استحکام خودرو همه جا روی روسی "بورلاک" (ویدیو)

در ماه آوریل سال 2017، فیلم آمریکایی "Fast and Furious 8" به نمایش گذاشته شد. ستاره واقعی این فیلم، " آشنای خوب ما" "UAZ Hunter" بود. این بنیانگذار بیابانگردهای روسی، تجسمگر قدرت شوروی، ماشین حماسه آفرین ساخت روسیه، معجزه ای از جهان بیابانگردها.

خارج از جاده ه.

در UAZ "Hunter" به طور همزمان تعداد بی سابقه از مسافران قرار می گیرد، یعنی 32 نفر. وزن کل مسافران و راننده می تواند تا 1900 کیلوگرم باشد که قابل مقایسه با یک فیل آفریقایی است.

گر علاقمند به بیابانگردهای کلاسیک باشید، UAZ Hunter ماشین ایده آل شما است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала