آیا ایرانی ها می توانند بازی ایران-اسپانیا را از تلویزیون ببینند؟

© Sputnik / Alexey Nikolskiy  /  مراجعه به بانک تصاویر آیا ایرانی ها می توانند بازی ایران-اسپانیا را از تلویزیون ببینند؟
آیا ایرانی ها می توانند بازی ایران-اسپانیا را از تلویزیون ببینند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس شورای سیاستگذاری و هماهنگی ورزش صداوسیما درباره پخش بازی ایران-اسپانیا توضیح داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، پورمحمدی،رئیس شورای سیاستگذاری و هماهنگی ورزش صداوسیما درباره حق پخش بازی ایران-اسپانیا از تلویزیون ایران توضیح داد و گفت: اگر تا چهارشنبه حق پخش تلویزیونی پرداخت نشود نمی‌توانیم بازی ایران و اسپانیا را پخش کنیم.

او در ادامه افزود: ما قرارداد منعقد کرده‌ایم و بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه خریداری شده‌اند اما به‌خاطر مشکلات مالی رسانه ملی نتوانسته واریزی داشته باشد. الآن هم پرونده قرارداد مربوطه در دفتر معاونت مالی اداری صداوسیما توسط آقای شهریاری پیگیری می‌شود. از این به بعد ایشان بایستی سرعت به‌خرج بدهند و رایزنی‌های جدی در بانک مرکزی داشته باشند که با چه راه‌‌حل و راهکاری این پول به شرکت مربوطه ارسال شود.

او در پاسخ به این سوال اگر این پول در موعد مقرر پرداخت نشود آیا در ادامه با اختلال در پخش مسابقات مواجه خواهیم شد؟ گفت: ممکن است بازی بعدی ایران مقابل اسپانیا در روز چهارشنبه را نتوانیم پخش کنیم امیدوارم بخشی از این پول تا قبل از مسابقه پرداخت شود؛ در غیر این صورت برای ادامه پخش، دچار مشکل خواهیم شد. این را هم بدانید که این پرونده از شبکه سه و شورای ورزش خارج شده و اکنون دست معاون مالی اداری است و آن‌ها بایستی این پول را زودتر واریز کنند. ما فقط تا چهارشنبه فرصت داریم حق پخش تلویزیونی را پرداخت کنیم وگرنه با اختلال در پخش مواجه می‌شویم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала