ادامه تب داغ و تند فوتبالی در مسکو از نگاه هواداران ایرانی +ویدئو،عکس

© Sputnik / Irina Motina /  مراجعه به بانک تصاویر ادامه تب داغ و تند فوتبالی در مسکو از نگاه هواداران ایرانی +ویدئو،عکس
ادامه تب داغ و تند فوتبالی در مسکو از نگاه هواداران ایرانی +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در آستانه جام جهانی با تعدادی از هواداران ایرانی تیم فوتبال ایران صحبت کردیم تا به این بهانه نظر آنها را در مورد کیفیت برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و احساس واقعی آنها بدانیم.

گزارشگر اسپوتنیک از "بهنام" که سالهاست ساکن روسیه است در مورد جو حاکم در روسیه و طرفداران تیم های مختلف سوال می پرسد و بهنام اینگونه جواب می دهد که در مسکو جو خیلی خوبی است، مخصوصا این که در خیابان پرچم کشورهای مختلف، مخصوصا ایران دیده میشود.
با چند نفر از طرفداران برزیل، اروگویه، مکزیک و کلومبیا عکس گرفتیم، همه خیلی خوشحال و خوشرو هستند.
برخورد طرفداران حتی بهتر از حد انتظار بود و همه مثل دوست برخورد میکنند و اصلا هیج جا هیچ خشونتی دیده نشد حتی بین طرفداران تیم های همگروه.

تب داغ و تند فوتبالی در مسکو از نگاه هواداران ایرانی +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
تب داغ و تند فوتبالی در مسکو از نگاه هواداران ایرانی +ویدئو،عکس

خیلی خوشحال هستم که شهروندهای کشورهای مختلف را دیدام، انگار به کل دنیا سفر کرد ام، دیدن پرچم کشورهای مختلف و شنیدن زبان های مختلف روحیه خیلی خوبی به من میدهد.
او در مورد غذاهای روسی می گوید که با توجه به اقامت چندین ساله در روسیه تمام غذا های روسی برای من عادی شده اند.

هوادارهای ایرانی افتتاحیه
هوادارهای ایرانی افتتاحیه - اسپوتنیک ایران
هوادارهای ایرانی افتتاحیه

او در مورد برخورد مردم روسیه با هواداران می گوید که برخورد کمی کلا داشتم ولی همه مورد ها خوب بود و به سوالات کامل پاسخ میدادند.
با استفاده از موبایل و برنامه های مسیر یاب هیچ مشکلی در پیدا کردن مسیر نداشتم.
بهنام همچنین در پایان، برخورد روس ها با جام جهانی زا کمی سرد و کم هیجان توصیف می کند.
محمد حسن در پاسخ به سوال اینکه غذاهای روسی چطور بودندو کجاها بیشتر غذا می خورید، می گوید که غذاهای روسی خوب بودند، ولی چون گران بود، فقط چند وعده استفاده کردم و بیشتر از مک دونالد استفاده کردم و خودم غذا درست میکردم.

او در پاسخ به سوال اینکه مردم روسیه چطور مردمانی هستند می گوید که مردم مسکو به نظر مردمی آرام و مهربانند. ولی متاسفانه زبان انگلیسی را بلد نبودند و خیلی سخت میشد با آنها ارتباط برقرار کرد.
او در مورد سیستم حمل و نقل مسکو عنوان کرد که سیستم حمل و نقل بسیار عالی بود و با کمک گوگل مپ به راحتی مسیرها قابل ردیابی بودند.

او به طور کلی معتقد بود که مزایای مسکو حمل ونقل عمومی فوق‌العاده و اینترنت قابل دسترسی خوب و ارزان است و معایب آن ندانستن زبان انگلیسی و پر رنگ نبودن مراسم و سرگرمی برای مردم کشورها بود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала