موجودات فرازمینی وجود ندارند

© Flickr / Kevin Dooleyموجودات فرازمینی وجود ندارند
موجودات فرازمینی وجود ندارند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نظریه "تناقض فرمی – عدم وجود بیگانگان"، به اثبات می رسد.

به گزارش اسپوتنیک، فیزیکدان روسیه الکساندر برزنی، در تعبیری جدید از نظریه ای پرده برداشته است که نظریه "تناقض فرمی — عدم وجود بیگانگان" را به اثبات می رساند.

به گفته تحقیقات این محقق، انسان ها تنها افراد هوشمند مستعد زندگی در کهکشان هستند، در غیر این صورت آنها توسط بیگانگان نابود شده بودند. علاوه بر این، بشر می تواند تمدن های فرامدرن را ممکن است در آینده ظاهر شود، از بین ببرد.

بر اساس این نظریه، بیگانگان به دلیل گرانش بیش از حد از این سیاره نمی توانند به کره زمین نزدیک شوند، و انسانها باهوش تر از آنها هستند زیرا تا کنون آنها موفق به از بین بردن بشر نشده اند. اصطلاح تناقص فرمی، یعنی اینکه تضادی آشکار میان عدم وجود مدرک و تخمین‌های احتمالاتی وجود حیات فرازمینی وجود دارد.

بر اساس این نگرش، بیگانگان فرازمینی می‌بایست تاکنون زمین را ملاقات کرده باشند. فِرمی در گفتگویی غیررسمی بیان کرد که هیچ مدرک اینچنینی وجود ندارد، که باعث شد بپرسد «همگان کجا هستند؟» تلاش‌های بسیاری برای توضیح تناقض فِرمی انجام شده است، که اساساً یا اشاره می‌کنند که زندگی فرازمینی هوشمند بشدت نایاب است، یا دلایلی را برای برقرار نکردن تماس یا ملاقات نکردن زمین توسط چنین تمدن‌هایی پیشنهاد می‌کنند. 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала