وحشتناک ترین کابوس ناتو

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر وحشتناک ترین کابوس ناتو
وحشتناک ترین کابوس ناتو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نشریه آمریکایی "نشنال اینترست" می نویسد وحشتناک ترین کابوس ناتو "کالینینگراد تا به دندان مسلح" است.

به گزارش اسپوتنیک، "نشنال اینترست" می نویسد موشک ها و ناوگان روسیه در منطقه ناحیه عملکرد نیروهای مسلح آمریکا و اروپا را بطور محسوس محدود می سازند و ضمنا بزرگترین تهدید از جانب سامانه های موشکی "اسکندر ـ ام" ناشی می شود که می توانند ضربات دقیقی را به تاسیسات و مواضع نیروهای دریایی در لهستان و کشورهای بالتیک وارد آورند. مجله امریکایی اضافه می کند در حال حاضر ناتو دارای امکانات کافی برای مبارزه با نیروهای مسلح روسیه نیست.
روسیه علاوه بر موشک های زمین پایه می تواند از نیروی هوایی مسلح به موشک های خا55 و خا 101 استفاده کند که درباره تعداد آنها اطلاعات موثق وجود ندارد اما قادر هستند به هر هدفی در لهستان اصابت کنند.

رستاخیز ارتش روسیه و ناتو - اسپوتنیک ایران
رستاخیز ارتش روسیه و ناتو

همچنین ناوگان بزرگ نیروی دریایی روسیه از جمله ناوهای کوچک توپدارطرح 21630 در کالینینگراد مستقر است که به موشک های کالیبر آزموده شده در سوریه مسلح هستند. این ناو ها و همچنین دو زیردریایی طرح 877 قدرت ضربت پیشگیرانه روسیه به تجاوزکار را افزایش می دهند.
"نشنال اینترست" در پایان می نویسد کشورهای عضو ناتو در اطراف کالینینگراد از امکان مقابله با نیروهای مسلح روسیه در این منطقه برخوردار نیستند و آرایش قوا در دریای بالتیک در صورت جنگ به وضوح به نفع روسیه است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала