دعوت رئیس فیفا از روحانی برای حضور در افتتاحیه جام جهانی فوتبال + عکس

© AFP 2023 / Giang Huyدعوت رئیس فیفا از روحانی برای حضور در افتتاحیه جام جهانی فوتبال + عکس
دعوت رئیس فیفا از روحانی برای حضور در افتتاحیه جام جهانی فوتبال + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس فیفا در نامه‌ای رسمی از حسن روحانی برای حضور در افتتاحیه جام جهانی و تماشای سه بازی ایران دعوت به عمل آورد.

 

به‌ گزارش اسپوتنیک به نقل از ‌ایسنا، فدراسیون جهانی فوتبال در نامه‌ای رسمی از حسن روحانی، رییس جمهور ایران برای حضور در افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و تماشای سه بازی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در این رقابت‌ها دعوت به عمل آورد.
در متن دعوت نامه فیفا از رییس جمهور ایران آمده است:
بسیار خرسندم که از شما به عنوان مهمان افتخاری برای حضور در افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دعوت کنم. از ۱۴ ژوئن تا ۱۵ جولای تمام چشم‌ها معطوف به روسیه می‌شود؛ جایی که بزرگ‌ترین رقابت ورزشی جهان را برای اولین بار میزبانی می‌کند. تمام ۶۴ بازی در ۱۱ شهر برگزار می‌شود و ما منتظر حضور پر افتخار تیم‌ ‌ملی فوتبال شما در این جا هستیم.
به همین خاطر با تمام میل می‌خواهم تا این لحظات استثنایی را در کنار شما به صورت مشترک تجربه کنیم.
فوتبال قدرت بی نظیری برای جمع‌ کردن مردم در کنار هم، شکست مرزهای فرهنگی و موانع اجتماعی دارد و در جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال تردیدی برای تجربه این ارتباطات و جشن‌های بزرگ نیست.
من صادقانه امیدوارم شما بتوانید در این فستیوال به ما ملحق شوید.
باز هم از شما به خاطر فراهم آوردن امکانات پیشرفت و اعتلای ورزش فوتبال در کشور ایران متشکرم و منتظر ملاقات با شما در جام جهانی فوتبال در روسیه هستم.
جیانی اینفانتینو

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

در چارچوب مسابقات جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رویارویی خود در روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ در مقابل مراکش بازی خواهد نمود. سپس تیم ملی ایران در تاریخ 20 ژوئن در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی خواهد کرد. در نهایت در تاریخ 25 ژوئن، بازی نهایی ایران در مقابل پرتغال در مرحله نخست جام جهانی 2018 روسیه در سارانسک برگزار می گردد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала