چرا تهاجم به روسیه کابوسی برای هر اشغالگری خواهد شد؟

CC BY-SA 3.0 / Nikolay Stepanov / Спящий Саян 015تهاجم به روسیه کابوسی برای هر اشغالگری خواهد شد
تهاجم به روسیه کابوسی برای هر اشغالگری خواهد شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تهاجم به برخی از کشورها کابوسی برای هر ارتشی خواهد شد. روزنامه سوئدی Svenska Dagbladet، علاوه بر سوئیس و نیوزلند، روسیه را جزو چنین کشورهایی دانسته است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه سوئدی تاکید می کند هر کس که به فکر تهاجم به روسیه بیفتد باید برای عملیات در هر شرایطی: کوه های بی آب و علف، باطلاق های صعب العبور، دشت های یخ زده توندرا، رودخانه های پرخروش و جنگل های بیکران تاریک آماده باشد. همچنین خاطرنشان می شود روس های شرکت کننده در جنگ های بزرگ تجارب زیادی در این زمینه کسب کرده اند.
همچنین گفته می شود عملیات جنگی در سوئیس به خاطر موقعیت جغرافیایی منحصربفرد این کشور که کوه های آلپ آنرا احاطه کرده اند، دشوار خواهد بود. همچنین اگرچه ارتش سوئیس فقط از 150 هزار نفر تشکیل شده، در این کشور 4 میلیون نفر از شهروندان آماده جنگ وجود دارند که در صورت ضرورت می توانند اسلحه به دست بگیرند.
روزنامه Svenska Dagbladet می نویسد تهاجم به نیوزلند هم "کابوس لوژستیک" خواهد بود. این کشور جزیره ای در فاصله بیش از 1600 کیلومتری از استرالیا، نزدیک ترین خشکی به آن قرار داردو فاصله ان تا آسیا و دیگر قاره ها حتی از این بیشتر است و به این دلیل پیاده کردن نیرو و وسایل جنگی در نیوزلند عملا غیر ممکن است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала