رستاخیز ارتش روسیه و ناتو

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر رستاخیز ارتش روسیه و ناتو
رستاخیز ارتش روسیه و ناتو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در گزارش دیگو رویس پالمرا، تحلیلگر مرکز مطالعاتی ناتو گفته می شود احیا و ارتقای قدرت نیروهای مسلح روسیه در شرایط از دست رفتن مهارت های کشورهای عضو ناتو در زمینه برنامه ریزی و برگزاری رزمایش های بزرگ نمایان و آشکار است.

به گزارش اسپوتنیک، این تحلیلگر خاطرنشان می سازد از سال 2009 هر جه واضح تر می شود که نیروهای مسلح روسیه پس از دو دهه انفعال و ضعف و عدم توجه کافی به آنها در دوره پس از پایان جنگ سرد ، به سرعت احیا می شوند.
در گزارش منتشره گفته می شود در حال حاضر روسیه یگانه کشور در اروپا است که می تواند رزمایش های ناگهانی برگزار کرده و تمرینات نظامی با شرکت 60 هزار نفر نظامی و بیشتر را ترتیب دهد.
تحلیلگر ناتو معتقد است تجربه عملیات در سوریه پایگاه جدیدی را برای ارتقای مهارت های عملیاتی و لوژستیکی نظامیان روسیه ایجاد کرد.
عملیات ناگهانی سنجش میزان آمادگی ارتش روسیه از سال 2013 پس از انتصاب سرگئی شویگو به سمت وزیر دفاع در نوامبر سال 2012 از سرگرفته شد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در اوایل سال 2016 اعلام کرد سنجش های ناگهانی میزان آمادگی ارتش ثمربخشی خود را نشان داده و امکان می دهد بنیه رزمی نیروهای مسلح بطور پیگیر بالا برده شود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала