سوال کاربران: چرا همسر شاهزاده ویلیام نه پیر می شود و نه چاق؟ +عکس

© AFP 2023 / John Stillwellسوال کاربران: چرا همسر شاهزاده ویلیام نه پیر می شود و نه چاق؟ +عکس
سوال کاربران: چرا همسر شاهزاده ویلیام نه پیر می شود و نه چاق؟ +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شاهزاده "ویلیام" و "کیت میدلتون" سومین فرزند خود را در حالی به دنیا آوردند که کیت ذره ای تکان نخورده است.

به گزارش اسپوتنیک، به دنیا آمدن سومین فرزند شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون، که جنسیت آن نیز پسر است بازتاب گسترده ای را در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.

بسیاری از کاربران با مقایسه شرایط خود با این خانواده عنوان کردند که این پرنسس انگلیسی از نظر مالی در مضیقه نیست و توانایی نه تنها ۳ بلکه ۳۰ بچه را نیز دارد. بسیاری از کاربران با عنوان کردن دلیل گرانی و عدم حقوق مکفی معتقدند که حتی قادر به داشتن ۱ کودک نیز نیستند. به گفته آنها بسیاری از خانواده ها علاقه بسیاری به داشتن بچه دارند اما بعلت هزینه زیاد آن قادر به تامین مخارج نیستند، بنابراین صورت مسئله را پاک می کنند. به گفته بعضی از کاربران در صورت داشتن شغل خوب و حقوق مکفی حتما اقدام به داشتن بچه خواهند کرد.
اما مهم ترین موضوعی که نظر کاربران را به خود جلب کرده است این است که چرا همسر شاهزاده ویلیام پس از 3 شکم زائیدن پیر و چاق نمی شود؟

به نظر کاربران، از مهمترین دلایلی که منجر به همیشه زیبا بودن کیت می شود می توان به عدم وجود دغدغه های مالی، رفاه زندگی، خانواده سالم، عدم آرایش بیش از حد و عمل های جراحی، تغذیه مناسب و سالم، اطمینان از آینده خود و فرزندان، اطمینان از امنیت، فعالیت وی در زمینه دلخواه و مورد علاقه و به نظر می رسد از همه مهمتر، نداشتن خواهر شوهر است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала