کشف زیردریایی اسرار آمیز هیتلر در دانمارک + ویدئو

© Sputnik / Oleg Lastochkinکشف زیردریایی اسرار آمیز هیتلر در دانمارک + ویدئو
کشف زیردریایی اسرار آمیز هیتلر در دانمارک + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شبکه تلویزیونی "تی وی 2" دانمارک، زیردریایی U-352 آلمان که گفته می شود "هیتلر" را به آمریکای جنوبی برده است، یافت شد.

به گزارش اسپوتنیک، این زیردریایی توسط کارکنان موزه جنگ دریایی در یوتلاند کشف شد.
این زیردریایی که یو-3523 نام دارد، یکی از زیردریایی‌های تیپ 21 هیتلر بوده که در زمان خود طراحی جدید و بسیار پیشرفته‌ای داشته است. این زیردریایی یکی از یوبوت‌هایی است که به منظور حرکت در زیر سطح آب برای مدت‌های طولانی طراحی شده بود. بُرد این زیردریایی به آن اجازه می‌داد بدون توقف به سوی آمریکای جنوبی حرکت کند.
رئیس این موزه جنگ دریایی در اینباره گفت: شایعات از این حکایت می‌کند که این زیردریایی حامل اشیای بسیار گران‌بهایی بوده است؛ زیرا پس از پایان جنگ جهانی دوم از آلمان خارج شده بود.
وی گفت: فکر می‌کنم این شایعات به این دلیل مطرح شد که این زیردریایی، بسیار جدید بوده و بُرد بالایی داشته است و امکان دارد برخی از نازی‌ها که در روزهای پایانی جنگ، در تلاش برای فرار از آلمان بوده اند، سوار آن شده باشند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، همچنین، مدارک محرمانه‌ای که از جانب آمریکا منتشر شد ادعاهایی را مبنی بر این مطرح می‌کند که سران نازی، از جمله آدولف هیتلر، در آخرین روزهای جنگ جهانی دوم تلاش کردند به سوی آمریکای جنوبی فرار کنند.
اسکن‌های گرفته شده از بستر دریا نشان می‌دهد این زیردریایی در عمق 123 متری قرار گرفته و به همین دلیل، دسترسی به آن دشوار است.
بخش جلوی این قایق به طور غیرعادی در شن‌های کف دریا دفن شده است؛ در حالی که بخش عقب آن نزدیک به 20 متر از بستر دریا بالاتر است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала