بروجردی به سوریه می رود

© Fotolia / Borna_Mirبروجردی به سوریه می رود
بروجردی به سوریه می رود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بعد از حملات آمریکا به سوریه، بروجردی به این کشور سفر می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، علاءالدین بروجردی، عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در پی حملات اخیر به سوریه؛ هیات پارلمانی به سوریه سفر می‌کند.

در پی حملات اخیر ائتلاف آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه، قرار است هیات پارلمانی ایران به ریاست بروجردی به سوریه سفر کند. این سفر قرار است تا در روز سه شنبه 28 فرودین انجام شود.

بروجردی در مورد حملات اخیر ائتلاف آمریکا به سوریه گفت: "جمهوری اسلامی ایران بسیار محکمتر از گذشته در کنار سوریه به عنوان محور مقاومت خواهد ایستاد. روس‌ها این حملات را از ابتدا محکوم کردند و من معتقدم اگر آمریکایی‌ها بخواهند این بازی را ادامه دهند روس‌ها هم عکس العمل عملیاتی از خود نشان خواهند داد."

روز 14 آوريل آمریکا و متحدانش بیش از 100 موشک به سوریه شلیک کردند.این موشک ها از دو ناو نیروی دریایی آمریکا دردریای سرخ، از هواپیما های تاکتیکی بر فرار حوضه دریای مدیترانه و همچنین توسط بمب افکن های B-1B از منطقه التنف شلیک شدند. حمله به تاسیسات نظامی و کشوری سوریه از ساعت 3 و42 دقیقه تا ساعت 5 و ده دقیقه 14 آوریل به وقت محلی طول کشید. سامانه های دفاع هوایی سوریه 71 فروند از موشک های کروز غربی را قبل از رسیدن آنها به اهداف خود منهدم کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала