سلاح اصلی روسیه علیه آمریکا چیست

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر سلاح اصلی روسیه علیه آمریکا در سوریه + عکس
سلاح اصلی روسیه علیه آمریکا در سوریه + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در صورت وقوع درگیری نظامی در سوریه، آمريکا و روسيه از اين سلاح ها استفاده خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنيک به نقل از اينترنشال اينترست، ایالات متحده آمريکا در جنگ با روسيه در سوريه می تواند در موشک های کروز Tomahawk یا AGM-86B استفاده کند. برای حملات، بمب افکن های B-2  اسپيريت و F-22 رپتور همچنین می توانند مورد استفاده قرار گیرند. اما اين نشريه مي گويد که سیستم های دفاع موشکی روسی S-300 و S-400 قادر به دفع سلاح های آمریکایی نیستند.

روسیه می تواند مواضع آمریکا را با موشک های کروز X-101 با بمب افکن های حامل Tu-95 و Tu-160 ، یا موشک های کالیبر خود در دریای خزر را مورد استفاده قرار دهد.

در سال 2015 روسیه به درخواست دمشق عملیات های ضد تروریستی خود را در سوریه آغاز کرد. طی مدت زمان انجام این عملیات ها 67 هزار کیلومتر مربع از محدوده ی سوریه آزاد شده و بیش از 32 هزار شبه نظامی از بین رفتند. در مارس سال 2016 پوتین تصمیم مربوط به خروج بخش اعظم نیروهای هوافضای روسیه را در ارتباط با اجرای موفقیت آمیز وظایفشان صادر کرد. اوایل دسامبر سال 2017 رئیس جمهور روسیه شکست کامل داعش در سوریه را اعلام نمود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала