واکنش حزب الله به اظهارات رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل

© Flickr / mozzoomواکنش حزب الله به اظهارات رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل
واکنش حزب الله به اظهارات رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از نمایندگان وابسته به حزب الله در پارلمان لبنان به رجزخوانی رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل واکنش نشان داد.

ارتش اسرائیل: وارد جنگی بزرگ با حزب الله می شویم - اسپوتنیک ایران
ارتش اسرائیل: وارد جنگی بزرگ با حزب الله می شویم
به گزارش اسپوتنیک، نوار الساحلی نماینده وابسته به فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان به اظهارات رئیس ستاد ارتش اسرائیل پاسخ داد.

وی افزود: ما به حرفهای اسرائیلی ها وقعی نمی نهیم اما به اختصار می گویم که مقاومت همواره آماده مقابله با هر گونه حماقتی است. حزب الله قوی تر از قبل شده است.

شایان ذکر است که گادی آیزنکوت" رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل پیش‌بینی کرد که این رژیم در سال ۲۰۱۸ میلادی وارد جنگ بزرگی با حزب الله لبنان خواهد شد.

وی افزود: امسال فرصت برای وقوع جنگی بزرگ با حزب الله فراهم است و این جنگ بزرگتر از آنچه است که در طول سه سال گذشته از مسئولیت من رخ داده است و احتمالا من فرماندهی ارتش را در این جنگ که در طول دو سال پایانی خدمت من رخ می‌دهد، بر عهده بگیرم.

این مقام اسرائیلی گفت: بزرگترین خطر نظامی که اسرائیل را تهدید می‌کند در جبهه شمالی یعنی از سوی ایران، سوریه و لبنان است. این جنگ در صورت وقوع، مانند قبل نخواهد بود و همه چیز که تحت اختیار حزب الله در لبنان از بیروت تا آخرین نقطه در جنوب قرار دارد، ویران خواهد شد.

وی گفت که این رژیم پیش از این هزاران هدف را در لبنان برای حمله به آن در صورت وقوع جنگ احتمالی با حزب الله مشخص کرده است.

رئیس ستاد مشترک ارتش اسرلئیل در ادامه سخنان خود گفته بود: کسی در منطقه ویرانی‌هایی را که این جنگ بر جا خواهد گذاشت، فراموش نخواهد کرد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره امکان دخالت ایران و حمایت از حزب الله در صورت وقوع جنگ اعلام کرد: این احتمال بسیار ضعیف است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала