توضیحات مسئولین در مورد اعتصاب غذاى بقایی

© Sputnik / Vladimir Fedorenkoتوضیحات مسئولین در مورد اعتصاب غذا بقایی
توضیحات مسئولین در مورد اعتصاب غذا بقایی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اصغر جهانگیر: برای بقایی تمهیدات لازم فراهم شده است و در صورتی که نیاز به حضور پزشک باشد، مانند سایر زندانیان می تواند به‌ صورت روزانه از پزشک مقیم و حتی پزشکان متخصص استفاده نماید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندان‌های ایران درباره اعتصاب غذای بقایی توضیح داد: برای بقایی تمهیدات لازم فراهم شده است و در صورتی که نیاز به حضور پزشک باشد، مانند سایر زندانیان می تواند به‌ صورت روزانه از پزشک مقیم و حتی پزشکان متخصص استفاده نماید.

او در ادامه افزود: اگر کسی تلاش کند در زندان با نخوردن آب و غذا، شرایط بدی را برای خود فراهم کند، ما تلاش می کنیم این اتفاق نیفتد و از آن جلوگیری شود. حتی اگر این فرد از نظر روحی و روانی دچار مشکل باشد و آب و غذا نخورد، ما به‌عنوان مجموعه زندان تلاش می‌کنیم فرد را از نظر روحی و روانی بازسازی و ارشاد و شرایط مناسبی را برای وی فراهم کنیم. اگر هم در این طور مواقع نیاز به حضور پزشک باشد، از پزشک استفاده می‌شود و در این ارتباط مشکلی وجود ندارد.

حمید بقایی برای تحمل ۱۵ سال حبس در زندان اوین به‌ سر می‌برد، او معترض به این حکم است و آن را ناعادلانه می خواند و برای اعتراض دست به اعتصاب غذا در زندان زده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала