آینه هوشمند محصول جدید تکنولوژی +عکس

© Fotolia / dimitriyآینه هوشمند محصول جدید تکنولوژی +عکس
آینه هوشمند محصول جدید تکنولوژی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربردهای آینه هوشمند کاربران شبکه اجتماعی را به تحسین وا داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، در بازارهای جهانی و البته بازار ایران محصول جدیدی از تکنولوژی آمده است که کاربردهای بسیار وسیعی دارد. این محصول آینه هوشمند نام دارد و کاربردهای آن مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

A post shared by H H (@hosnananaz2018) on Mar 10, 2018 at 6:05am PST

این انقلاب جدید در عرصه زندگی دیجیتالی در خانه، فروشگاه لباس، هتل و یا خانه معلم کاربرد دارد.
با آینه هوشمند می توانید علاوه بر تصویر خود، گزارش آب‌وهوا، اخبار، ایمیل‌های خود را مشاهده کنید.
همچنین می‌توانید هر روز صبح در حالی که در حال شستن صورت خود هستید و یا مسواک می‌زنید، قیمت سکه و ارز و بالا و پایین های بورس را در آینه مشاهده کنید و یا اخبار مهم روزنامه‌ها را به راحتی در آن مطالعه کنید. به این ترتیب صبح زود بدون اتلاف وقت و یا اینکه اقدام به خرید روزنامه‌ کرده باشید و یا حتی اینترنت یا صندوق پستی خود را چک کرده باشید در جریان اطلاعات روز قرار می گیرید.
در حال حاضر در ایران، آزمایشگاهی که ساخت این تکنولوژی را بر عهده دارد آزمایشگاه هوش مصنوعی (شناسایی الگو) دانشگاه فردوسی مشهد می باشد که علاوه بر ساخت، سفارشی سازی آن را نیز بخوبی انجام می دهد.

A post shared by H H (@hosnananaz2018) on Mar 10, 2018 at 6:03am PST

گفته شده است که تمرکز این آزمایشگاه بر روی پروژه های سطح بالای یادگیری و بینایی ماشین می باشد و تا کنون موفقیت های بسیاری را در این زمینه کسب کرده است.

بسیاری از کاربران با استقبال از این آینه هوشمند معتقدند که به زودی این آینه جزئی از هر خانه ای شده و با استقبال گسترده ای از مردم روبرو خواهد شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала