شوخی جالب پوتین با خبرنگاران

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر شوخی جالب پوتین با خبرنگاران
شوخی جالب پوتین با خبرنگاران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پوتین، من که در 100 سالگی رئیس جمهور نمی شوم.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین نامزد پیشتاز در انتخابات ریاست جمهوری 2018 با حضور در ستاد انتخاباتی خود به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

پوتین در مورد امکان مشارکت در انتخابات-2030 گفت: "خنده دار است، من تا 100 سالگی که نمي توانم بر روی این میز نمی نشینم".

ولادیمیر پوتین، نامزد پیشتاز در انتخابات ریاست جمهوری، در سوال خبرنگاران در خصوص مشارکت در انتخابات 2030 گفت که چنین سوال و فرضیه ای مسخره است.

پوتین به شوخی در پاسخ به سوال این خبرنگار در ستاد انتخاباتی خود گفت: "به من گوش کنید، به نظر من این چیزی که شما می گویید کمی مضحک است. بیایید حساب کتاب کنیم، آیا تا 100 سالگی من می توانم پشت این میز بنشینم؟ نه!".

شایان ذکر است، در انتخابات ریاست جمهوری 2018 روسیه و بر اساس شمارش رای های نخستین، از مجموع 40 درصد رای شمارش شده، پوتین با کسب 74.22 درصد از رای دهندگان پیشتاز است. گرودینین با 14.03 درصد رای در جایگاه دوم، ژیرینوفسکی با 6.51 درصد، سابچاک با 1.41 درصد در جایگاه چهارم قرار دارد.

انتخابات ریاست جمهوری روسیه در تاریخ 18 مارس برگزار می شود. هشت نفر رسما به عنوان نامزد در این انتخابات ثبت نام کرده اند. رقابت ها میان سرگی بابورین (اتحادیه ملی روسیه)، پاول گرودینین (حزب کمونیست روسیه)، ولادیمیر ژیرینوسکی (حزب لیبرال دموکرات روسیه)، ولادیمیر پوتین (نامزد مستقل)، کسنیا سلبچاک (ابتکار میهنی) ، ماکسیم سورایکین (کمونیست های روسیه)، بوریس تیتوف (حزب رشد)، گریگوری یاولینسکی (یابلاکا) برگزار می گردد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала