دختران قربانی سقوط هواپیمای ترکیه در ایران چه کسانی بودند؟ +عکس

© AFP 2023 / Alireza Motamedi/Tasnim News/ AFPدختران قربانی سقوط هواپیمای ترکیه در ایران چه کسانی بودند؟ +عکس
دختران قربانی سقوط هواپیمای ترکیه در ایران چه کسانی بودند؟ +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جت شخصی که از شارجه به استانبول برمی گشت ، عصر روز یکشنبه در استان چهارمحل بختیاری سقوط کرد.

.به گزارش اسپوتنیک ، این جت به حسین باشاران کارآفرین معروف ترکیه تعلق داشت و تنها دختر او به همراه دوستانش سوار بر این هواپیما بودند
مینا باشاران که آخرین روزهای مجردی خود را در دبی با دوستانش جشن می گرفت، دختری بلندپرواز و با استعداد و باهوش بود که به واسطه این ویژگی ها، بسیار مورد توجه و معروف بود.


او از سال ۲۰۱۳ عضو هیئت مدیره شرکت هواپیمایی بود و قرار بود مدیریت این شرکت را پس از پدر به دست بگیرد. حسین باشاران، در شهر تراپزون متولد شده و به عنوان رئیس هیئت مدیره این شرکت هواپیمایی در بخش های مختلف فعالیت می کند. حسین باشاران، یک دوره کاندیدا ریاست جمهوری در تراپزون بود.
نامزد مینا باشاران Murat Gezer او تاجری است که به دو زبان انگلیسی و آلمانی مسلط است و دانش آموخته دانشگاه آمریکایی کنتینانتال است. وی که در همین شرکت کار می کرد در روز ۱۴ آوریل با مینا باشاران نامزد کرد و قرار بود ماه بعد مراسم عروسی خود را برگزار کنند. حتی کارت های عروسی آنان نیز حاضر بود.

در این هواپیما به جز مینا ، هفت دوست دیگرش نیز حضور داشتند که در مراسم وداع به مجردی او را همراهی کرده بودند که همگی در این سانحه هوایی به همراه سه کادر پروازی جان باختند.
دختران دیگر در این هواپیما چه کسانی بودند:
Burcu Gündogar urfali (بورجو گوندگار اورفالی):
او از دانشگاه فنی استانبول با مدرک نساجی و طراحی مد در سال 2011 فارغ التحصیل شد. سپس در موسسه مد نیویورک ادامه تحصیل داد. او نخستین دانشجوی ترکی بود که با پایان نامه فارغ التحصیلی خود "جایزه منتقدان" را دریافت کرد. اورفالی شرکت خود را در سال 2015 تاسیس می کند و در حال طراحی و تولید لباس برای پرسنل شرکت های بزرگ بود.


Liana Hananel. (لیانا هانانل): او طراح لباس شنا در شرکت Lily and Rose بود. متاهل و صاحب فرزندی ۴ ماهه بود.


Sinem Akay (سینم آکای): دختر Çetin Akay (چتین آکای) صاحب قبلی برند مشهور Mavi Jeans بود. او ۲۷ ساله بود و بنیان گذار شرکت طراحی جین « casa di denim» بود.


Jasmin Burah Siloni (جاسمین بورا سیلونی): طراح جواهرات و صاحب برند جواهرات بوگاتی بود. او باردار بود.
Ayşe And (عایشه آند): روانشناس بالینی و ۳۰ ساله بود.


Zeynep Cokşon (زینت جوشکان): تازه نامزد کرده بود و قرار بود در تابستان پیش رو ازدواج کند.
Asli Izmirli (آصلی ایزمیرلی): طراح و بنیانگذار برندمعروف Gia Jewelery بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала