حماس: 14 مه روز خشم علیه اسراییل و آمریکا است

© Sputnik / Andrei Stenin /  مراجعه به بانک تصاویر حماس: 14 مه روز خشم علیه اسراییل و آمریکا است
حماس: 14 مه روز خشم علیه اسراییل و آمریکا است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای از ملت فلسطین در داخل و خارج خواست تا مخالفت خود را با تصمیم واشنگتن مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به اورشلیم در روز 14 مه ابراز کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای از ملت فلسطین در داخل و خارج خواست تا مخالفت خود را با تصمیم واشنگتن مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به اورشلیم در روز 14 مه ابراز کنند.

حماس از تمامی امت‌های عربی و اسلامی خواست به نشانه مخالفت با این تصمیم در مقابل سفارتخانه‌های آمریکا در تمامی پایتخت‌های عربی و اسلامی دست به تظاهرات گسترده بزنند تا آمریکا را به لغو تمامی تصمیمات حمایت آمیزش از رژیم اسراییل وادارند.

این جنبش از مجامع جهانی و سازمان ملل و نهادهای حقوق بشر خواست قاطعانه با تصمیمات ظالمانه آمریکا علیه ملت فلسطین برخورد کنند.

یک مسئول وزارت خارجه آمریکا زمان انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به اورشلیم را اعلام و گفت: واشنگتن ۱۴ ماه مه آینده سفارت خود را به اورشلیم منتقل می‌کند.

رسانه‌های اسراییلی نیز تاکید کرده‌اند که آمریکا قصد دارد در هفتادمین سالروز اشغال فلسطین، انتقال سفارت خود به اورشلیم را عملی کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала