اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه

© AFP 2023 / Paul J. Richardsاعمال تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه
اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا در دیداربا خبرنگاران در کاخ سفید اعلام کرد این وزاراتخانه طی چند هفته آینده تحریم های جدید ایالات متحده علیه روسیه را تشریح خواهد نمود.

به گزارش اسپوتنیک، مقام آمریکایی افزود:" ما دخالت در انتخابات را بررسی می کنیم. ما بطور تنگاتنگ با اف بی آی همکاری می کنیم و آنها درباره آخرین ادعاها به ما اطلاعات می دهند. اگر لازم باشد ، ما اطلاعات آنها درباره افراد مشخص را بررسی خواهیم کرد".
پیشتر خدر نائورت، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده بود که ممکن است واشنگتن اعمال تحریم ها علیه 13 تبعه روسیه از باصطلاح "فهرست کرملین" را بررسی کند اما از ذکر جزئیات خودداری ورزید.
یادآور می شود اسامی اتباع روس متهم به دخالت در انتخابات سال 2016 در آمریکا روز 17 فوریه در کیفر خواست منتشره توسط دفتر رابرت مولر، دادستان ویژه ایالات متحده ذکر شده بود.
وزارت خزانه داری امریکا روز 30 ژانویه "فهرست کرملین" را منتشر کرد که اسامی تقریبا همه رهبران عالیرتبه و کارآفرینان بزرگ روسیه را در بر می گیرد و نام 210 نفر در آن ذکر شده است. این فهرست طبق قانون"مقابله با مخالفان آمریکا از طریق تحریمات" تدوین شده که در تابستان 2017 به تصویب رسیده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала