اتفاق عجیب در حین ضربه پنالتی رونالدو + ویدئو

© AP Photo / Andres Kudackiاتفاق عجیب در حین ضربه پنالتی رونالدو + ویدئو
اتفاق عجیب در حین ضربه پنالتی رونالدو + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در بازی تیم های رئال مادرید و پاری سن ژرمن در حین ضربه پنالتی رونالدو اتفاقی جالبی رخ داد که توجه بسیاری را به این موضوع جلب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته در دیدار دو تیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن، هنگامی که کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال برای زدن ضربه پنالتی خیز برداشت، درست قبل از اصابت پای راست وی با توپ، توپ مقداری از زمین جدا شد که در تصاویر آهسته و همچنین تصاویر منتشر شده در فضای مجازی هم این اتفاق قابل رؤیت است.

ریو فردیناند، هم تیمی سابق رونالدو مدعی شد که او، نحوه پنالتی زدنش را در یونایتد تمرین می‌کرده است. او گفت: او همین کارها را در تمرینات انجام می‌داد. نمی‌گویم همیشه اینگونه می‌زند ولی قسم می‌خورم که قبلا اینگونه می‌زد. می‌دانم شاید دیوانه وار به نظر بیاید ولی قبلا هم همینگونه می‌زد.

گراهام پل داور سابق انگلیسی معتقد است گل رونالدو از روی نقطه پنالتی باید مردود اعلام می شد و پنالتی تکرار می شد، هر چند که برای داور تشخیص آن تقریبا غیرممکن بوده است.

​در ابتدا برخی از کارشناسان، دلیل بلند شدن توپ را برخورد توپ با پای چپ رونالدو دانسته بودند اما در بازبینی ها مشخص است که توپ به پای چپ وی برخورد نداشته است. همانطور که در ویدئوی داوری این گل مشاهده کردید، پای چپ رونالدو به عنوان یک ستون در کنار توپ گذاشته می شود (بدون لمس) و توپ به طرز عجیبی از جایش بلند می شود، این نظر گراهام پل است. بدین ترتیب رونالدو کار آسان تری برای ضربه با پای راست راست تا شدت ضربه بالا برود.

 

 

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала