آیا صدای موتور خودروی رولزرویس با گوش انسان شنیده می شود؟ +ویدئو،عکس

© AP Photo / Andreas Arnoldآیا صدای موتور خودروی رولزرویس با گوش انسان شنیده می شود؟ +ویدئو،عکس
آیا صدای موتور خودروی رولزرویس با گوش انسان شنیده می شود؟ +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بررسی لرزش و صدای موتور خارق العاده خودروی رولزرویس به کمک یک سکه.

به گزارش اسپوتنیک، همانگونه که میدانید اتومبیل رولزرویس(Rolls-Royce) یکی از معروف‌ترین و گرانبهاترین و بهترین اتومبیلهای موجود در جهان است. شاید شما برخی باورهای بعضا عجیب درباره این خودرو را قبلا شنیده باشید. از جمله اینکه اگر یک سکه پول روی رادیاتور اتومبیل رولزرویس قرار دهید و موتور را روشن کنید ممکن نیست آن سکه به زمین افتد. و یا باور مربوط به سکوت در رولزرویس که شما وقتی سوار این اتومبیل بشوید، حتی در جاده‌های خاکی یگانه صدایی که از اتومبیل خارج خواهد شد، صدای اصطکاک چرخ اتومبیل با زمین است، مگر اینکه یک ساعت مچی در دست ببندید، شما در این موقع صدای تیک تاک ساعت مچی را خواهید شنید ولی از موتور اتومبیل حتی در حال حرکت سریع، کوچکترین صدایی به گوش نخواهد رسید.

هرچند برای اتومبیل گرانبهایی همچون رولز رویس که همیشه متعلق به پادشاهان و رؤسای دوَل و میلیاردهای معروف و مشهور بوده است این مساله دور از واقعیت نیست.
اخیرا در فضای مجازی کلیپی برای نشان دادن همین ویژگی منحصر به فرد خودرو منتشر شده و بازتاب بسیاری پیدا کرده است. در این ویدئو نشان داده میشود که این باوری که به نظر خیلی ها به افسانه شباهت دارد، حقیقی است.

این امر توجه کاربران بسیاری را جلب کرده و کاربران آن را با خودروهای به اصطلاح با کیفیت داخلی مقایسه میکنند. برخی کاربران معتقدند این ویدئو چالشی برای بررسی میزان لرزش موتور اتوموبیل ها با برندهای مختلف به وجود آورده است.

برخی کاربران با نگاهی خاص می نویسند که موتور خودروی رولزرویس به نحوی ساخته شده است که صدای آن در محدوده شنوایی انسان نمی گنجد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала