هتل 4 تیم فوتبال مستقر در سن پترزبورگ در جام جهانی تعیین شدند

© Sputnik / Julia Chestnova /  مراجعه به بانک تصاویر هتل 4 تیم فوتبال مستقر در سن پترزبورگ برای جام جهانی تعیین شدند
هتل 4 تیم فوتبال مستقر در سن پترزبورگ برای جام جهانی تعیین شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چهار تیم بزرگ فوتبال، شهر سن پترزبورگ را به عنوان محل هتل و اقامت خود تعیین کردند.

به گزارش اسپوتنیک، در طول جام جهانی 2018 ، 4 تیم در سنت پترزبورگ مستقر می شوند.

عربستان سعودی درگیر — تیم رقیب روسیه در جام جهانی در مرحله اول گروه A در "هتل بزرگ اروپا" در سن پترزبورگ مستقر می شوند. بازی افتتاحیه  مسابقات مقدماتی جام جهانی روسیه در 14 ژوئن در ساعت 18:00 به وقت مسکو برگزار خواهد شد است.

سه تیم دیگر در حومه های زیبا پایتخت فرهنگی روسیه، مستقر خواهند شد. تیم کاستاریکا در منطقه تسارتسکویه در سنت پترزبورگ در هتل هیلتون خواهند بود.

تیم کره جنوبی در هتل "پترهوف" اقامت خواهد داشت. این تیم در مرحله اول در گروه F با تیم های سوئد، مکزیک و آلمان که بازی خواهد نمود.

یکی از محبوب ترین در جهان از تیم ملی انگلستان، در منطقه زلنگورد سن پیترزبورگ اقامت خواهند یافت. این تیم به طرفداران پرشوق خود بسیار معروف است.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد. در چارچوب مسابقات جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رویارویی خود در روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ در مقابل مراکش بازی خواهد نمود. سپس تیم ملی ایران در تاریخ 20 ژوئن در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی خواهد کرد. در نهایت در تاریخ 25 ژوئن، بازی نهایی ایران در مقابل پرتغال در مرحله نخست جام جهانی 2018 روسیه در سارانسک برگزار می گردد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала