واکنش کاربران ایرانی به رفتار شرکت سامسونگ در خصوص ورزشکاران ایرانی + عکس

© REUTERS / SeongJoon Cho/Poolواکنش کاربران ایرانی به رفتار شرکت سامسونگ در خصوص ورزشکاران ایرانی + عکس
واکنش کاربران ایرانی به رفتار شرکت سامسونگ در خصوص ورزشکاران ایرانی + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آیا عدم اهدای گوشی سامسونگ به ورزشکاران ایرانی موضوعی سیاسی است! کاربران ایرانی به این موضوع پرداختند.

واکنش ظریف به اقدام غیراخلاقی سامسونگ در المپیک زمستانی - اسپوتنیک ایران
واکنش ظریف به اقدام غیراخلاقی سامسونگ در المپیک زمستانی
به گزارش اسپوتنيک، امروز 8 فوريه شرکت کره ای سامسونگ، شریک جهانی کمیته بین المللی المپیک در باری های المپیک پیونگ یانگ به همه ورزشکاران گوشی های هوشمند هدیه می دهد که حاوی اپلیکیشن های مخصوص بازی های المپیک است.
چهار ورزشکار ایرانی گوشی های هوشمند سامسونگ را دریافت نخواهند کرد چون ممکن است در اینصورت تحریم های شورای امنیت سازمان ملل درباره ممنوعیت ارسال وسایل تجملی به ایران نقض شود. کاربران ايراني اين موضوع را مورد بحث قرار دادند.
پدرام سلطانی از کاربران ایرانی با اشاره به این نکنه می گوید: "من بیش از اینكه از ندادن گوشى سامسونگ به ورزشكارانمان ناراحت شوم از قرار گرفتن نام ایران در كنار کره شمالی متأسف شدم. چرا از میان این همه كشور بى سامان و مصیبت زده ى دنیا نام ایران باید در كنار كشور منزوى و ماجراجوى كره شمالى قرار گیرد؟".

یکی دیگر از کاربران ایرانی، این موضوع را دخالت سیاست در ورزش می داند و می گوید: "ولی هرجوری نگاه میکنی، این کار کره جنوبی و شرکت #سامسونگ خیلی حرکت ضایعی بوده و جا داره که واقعا بیان معذرت خواهیی کنن، یعنی قشنگ برای خودشون بیشتر زشته این جور تبعیض آمیز رفتار کردن، تا برای ورزشکارای ما، بعد ادعای دخالت ندادن سیاست توی ورزش رو هم دارن".

کاربر دیگری نیز برایش این سوال ایجاد می شود که چطور شرکت سامسونگ در ایران نمایندگی دارد و حالا به دلیل تحریم نمی تواند به ورزشکاران ایرانی یک گوشی بدهد، این کاربر چنین می گوید: " به بهانه تحریم ها به ورزشکاران ایران در المپیک زمستانی کره جنوبی، گوشی سامسونگ را نمی دهد در صورتی که سامسونگ در ایران نمایندگی داره و محصولاتش را می فروشد آیا نباید به این رفتار تحقیرآمیز پاسخ داد؟ تحریم سامسونگ".

در مجموع می توان گفت که بسیاری از کاربران ایرانی خواهان تحریم سامسونگ هستند، از سوی دیگر برخی نیز این موضوع را فراتر از شرکت تولید گوشی می دانند و ان را به مسائل سیاسی پشت پرده نسبت می دهند".

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала